Gå til innhold

Vannkjølingsjobb i Kristiansand!

Anbefalte innlegg

Hallo, er en gutt på 16 år som er reativt ny på vannkjøling(har en pc fra før med vannkjøling). Jeg har nylig anskaffet meg et fullt sett vannkjølingskomponenter. Jeg har prøvd utallige ganger å få greiene til å virke, men det har endt med død psu. Nå har jeg prøvd for andre gang å kjøre i gang systemet, denne gangen uten vann(bare en kjapp skjekk liksom), Men nå gir systemet ikke fra seg en lyd! Jeg orker nå ikke å fikle mer, så derfor er det da en job ledig til den som kan få sakene til å gå, eller finne ut hva som er galt, slik at jeg kan bestille nye deler(som du kanskje kan sette sammen igjen). Vet dette høres skikkelig rart ut, siden det er jo dette som er gøy. Men nå har jeg ikke hatt ordentlig pc på flere måneder, og er skikkelig lei. Så hvis du er interessert så send pm, slik at vi kan vli enige om lønn og nøyaktig hvor jeg befinner meg :thumbup:

Hardware:

Athlon x2 4600

Msi k9n Platinum

Gigabyte odin 800w

8800gt 640mb

cd-rom

hdd

Vannjølingshardware:

Apogee gt

Mcw-60

swiftech chippsett-blokk

655 swiftech pumpe

3x120mm radiator

(ikke helt nøyaktig, men hadde ikke mer tid)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pja...

Hvis du startet opp systemet helt uten vann så er antagelig pumpa død. Pumpene ødelegges på sekunder hvis de startes opp uten vann, så jeg ville antagelig ha begynt feilsøkingen der.

Jobben kunne jeg godt ha tatt, men siden jeg bor nesten 1000 km unna så tviler jeg på at det blir aktuelt :p

Lenke til kommentar
Pja...

Hvis du startet opp systemet helt uten vann så er antagelig pumpa død. Pumpene ødelegges på sekunder hvis de startes opp uten vann, så jeg ville antagelig ha begynt feilsøkingen der.

Jobben kunne jeg godt ha tatt, men siden jeg bor nesten 1000 km unna så tviler jeg på at det blir aktuelt :p

Hehe, startet selfølgelig med pumpen avlått :roll: Men er så lei nå, orker ikke mer. Så vil gjerne ha litt hjelp fra noen! :thumbup:

Lenke til kommentar
Pja...

Tull og tøys! Har kjørt mine pumper lenge uten vann.

Kan være at du har koblet noe feil, eller kortsluttet noe under montering?

Lenke til kommentar
Tull og tøys! Har kjørt mine pumper lenge uten vann.

Kan være at du har koblet noe feil, eller kortsluttet noe under montering?

Vet rett og slett ikke, har ingen hk, skjermkort, cpu å få feiltestet med. Defor trenger jeg hjelp, er det ingen der ute? :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg har vært borti dette "noen" ganger...

Det jeg ville gjort: plukket fra alt. Satt sammen del for del, samtidig sjekket at alt ser bra ut. Først med luftkjøling, så med vann om alt fungerer som normalt.

Ja, skal prøve det. Takk, endelig noen som ga meg optimismen tilbake :w00t:

Lenke til kommentar
Om du fortsatt ikke får det til så kan sikkert jeg prøve å hjelpe deg.

Ja, kan ta å skjekke ut i morgen. Men hvordan ville du gjort det da? Hjemme hos meg?

I så fall er det bare å ta 18 bussen helt fram til tømmerstø:p

Hellemyr, så du forresten pm-en jeg sendte til deg i går? (visste du hadde peiling fra før:P) Siden den ligger ikke på mine sendte elementer. :dontgetit:

Endret av vgdev
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...