Brian Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei Jeg har i det siste hatt problemer med at jeg får blåskjerm, der Emupia2k.sys alltid har skylden. Dette skjer ikke så ofte, kansje annenhver dag, men ofte nok til å irritere meg noe sinnsykt. Jeg googla filnavnet og fant ut at det tilhørte creative programvare. Dette kan da stemme bra siden jeg har Creative X-FI Xtrememusic lydkort i PC-en med tilhørende drivere/programvare. Men problemet er bare hva jeg skal gjøre med den. Går det bra å bare slette fila, eller vil det skape masse kluss med lydkortet eller lyden i det hele tatt på PC-en? Hva gjør egentlig den fila? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Søk og se om du har en fil som heter DLLML.exe. Viss du har den fjern den fra oppstart(msconfig oppstart) Fjern den fra registert og. CurrentVersion/run Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja jeg hadde den filen, så jeg deaktiverte den i oppstart. Men hvor ligger den i registret? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hkey_current_user--software--microsoft--windows--currentversion--run Hkey_local_machine--software--microsoft--windows--currentversion--run Endret 10. oktober 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Der lå det ingenting, kun msn og to ting til. Så da skal det vel gå greit likevel? Er problemet vekk nå da? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Se på den andre linen og. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Sjekket der også nå, fant ikke fila der heller. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ok da får du se om dette hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå