EYEDEE Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Hey, jeg vurderer å kjøpe Sapphire Radeon 9500 PRO 128 MB.... men jeg lurer på om den støtter 2 skjermer samtidig.. planen er å jobbe med grafisk design.. på 2 x 19" .. ikke noe spilling, og heller ikke noe særlig 3d-jobbing.. er det et godt kort å velge da, eller er det et annet som er bedre? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Hvordan er det med hydravisjon på de nye kortene? Er det droppet? Lenke til kommentar
xHEROx Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Gristian Grønneveit. Tenker du jekker deg neeeed såååå jævlliii. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Gristian Grønneveit. Tenker du jekker deg neeeed såååå jævlliii. Ikke _faen om han gjør. Full fart sier han. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Masse rare innlegg her da? Er ikke Matrox Parhelia det beste til grafisk arbeid? Bedre enn ATi og nVidia så vidt jeg veit. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Masse rare innlegg her da? Er ikke Matrox Parhelia det beste til grafisk arbeid? Bedre enn ATi og nVidia så vidt jeg veit. Det er også ganske dyrt. Du får to 9500 for den prisen. Plumbo: Ikke kom her med de elgene i glasshuset, eller skal jeg sette meg på tordenfuglen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå