kyan Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg lurer på om det er noen 19"-22" skjermer som kan bøye skjermen slik at den kommer helt inntil en vegg, slik at skjermflaten står rett over bakenden på foten (som vist på bildet) -k Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Du kan jo montere eit veggfeste på nesten kva som helst skjerm da ? Erlend Lenke til kommentar
kyan Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Du kan jo montere eit veggfeste på nesten kva som helst skjerm da ? Erlend Jo, har veggfeste, men da forsvinner litt av justeringsmulighetene, pluss at jeg må bore i veggen, noe som jeg helst vil unngå. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du vil heller unngå å 4 hol i ein vegg, i staden for å ha eit mykje større utvalg i skjermar ? Du har ikkje akkurat mangel på fleksibilitet med eit slikt veggfeste.. Erlend Lenke til kommentar
kyan Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Du vil heller unngå å 4 hol i ein vegg, i staden for å ha eit mykje større utvalg i skjermar ? Du har ikkje akkurat mangel på fleksibilitet med eit slikt veggfeste.. Erlend Poenget er å få skjermen så nært intill veggen som mulig slik som på tegningen, da jeg har begrenset med plass, det festet du linker til har jo en arm som stikker 20-30cm ut av veggen.. Jeg har et feste som fulgte med skjermen, men jeg leier leilighet, og har ikke mulighet til å bore hull over alt. -k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå