Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Var litt usikker om denne skulle her eller under sexualitet. .. Plages med enrome smerter etter sex eller ved pause fra penetrering (eks ved stillingsbytte). Får voldsomme smerter livmora. Minner om beskrivininger av veer. Kan vare 4-7 min. Veldig vondt. Har latt være å hatt sex inntill videre. Vet noen hva det er og ev.t hvordan man bekjemper det. Er det noen som har hatt noe lignende? Blir ligende helt sammenkrøket i smerter og det gjør vondt innvendig. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det høres veldig merkelig ut. Du sier at du først føler smerte etter han trekker seg ut, altså ikke under penetrering? Høres nesten ut som en slags betennelse eller noe, du burde oppsøke lege hvis ingen andre kan svare her inne... Lenke til kommentar
Bruker30050 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tror problemet igrunnen bunner i at gutter ikke har livmor. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kom deg til legen, jente! Det hørtes alt annet enn normalt ut. Har gudskjelov ikke opplevd det samme. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kan være kjæresten din treffer opp i "livmorstappen" og det er vondt. De fleste jenter opplever dette sjeldent, og i så fall i bare noen enkelte stillinger. Man får liksom plutselig veldig vondt i siden, men så går det over etter en stund. Jeg ville også gjort som Aidskake sa, gå til legen. Vet det er et pinlig tema å kanskje ta opp, men sex skal ikke være smertefullt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg tror nok legen er det beste alternativet, alt vi har å komme med er erfaringer (eller omtrent ingenting annet enn spørsmål), en lege kan faktisk gi deg et konkret svar, vi kan kun komme med teorier. Kom deg til legen, det er ikke noe lurt når man går med smerter som vedvarer på den måten der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå