g@bb@ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Når jeg starter å spille HL2, så går det helt fint. Jeg springer rundt og koser meg som bare det. Helt til jeg kommer til et sted hvor jeg må loade. Da kommer denne feilmeldingen opp: Edit: Jeg gogglet litt rundt, men ble ikke noe videre klokere av det jeg leste... Endret 10. oktober 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hadde den der jævla feilmeldinga før jeg skiftet RAM: Det du kan gjøre (funket for meg ganske mange ganger) er å stille ned på grafikken, slik at den ikke sluker ram. ta også å kjør en "ram" scan. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det du også kan gjøre, er å ta ut en og en RAM-brikke og teste med det, for det er mulig det er en brikke som ikke liker plasseringen sin eller ikke samarbeider veldig bra med de(n) andre brikken(e). Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Skal pr;ve [ sette ned grafikken til grise lavt. Rapporterer om 10 min Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Vel, det hjalp ikke noe særlig.. Fikk samme feilmedling nå også.. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vel, det hjalp ikke noe særlig.. Fikk samme feilmedling nå også.. Prøvde du å bytte om på RAM-brikkene? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Skal prøve å bytte plass på dem, se om det har noe å si. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg hadde det samme problemet. Det jeg gjorde var å bruke en annen load å da funket det:) Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva mener du med annen load? Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Litt dårlig til å forklare jeg men... Du går inn en annen plass i spillet som du har lagret. Hvis du skjønte den. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Du kan alltids prøve å sette -dxlevel 81 eller 80 i launch options. Det gjør grafikken enda dårligere dog, vann er i 2d, for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå