Gå til innhold

HDMI kabel til PS3

norge

Anbefalte innlegg

Du burde helt klart kjøpe HDMI kabel, å spille med HD signaler er mye bedre målt opp mot signaler via Scart og komponent... I tillegg så blir XMB mye deiligere enn det den er, den blir på en måte zoomet ut :p

Selv kjøpte jeg 1 meter fra Elkjøp til 400kr tror jeg det var, funker fett, ikke noe billig crap :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du burde helt klart kjøpe HDMI kabel, å spille med HD signaler er mye bedre målt opp mot signaler via Scart og komponent... I tillegg så blir XMB mye deiligere enn det den er, den blir på en måte zoomet ut :p

Selv kjøpte jeg 1 meter fra Elkjøp til 400kr tror jeg det var, funker fett, ikke noe billig crap :D

Har sett denne forkortelsen en del plasser... Hva er XMB?

Lenke til kommentar

Widescreen er vel ganske avlangt.? :p Hvordan var bildet du hadde før da.?

Jeg har 16:9 akkurat på HDMI, vet ikke om det er noen instilling for å velge mellom 16:9 og 4:3 tviler... Tror man får større problemer med å finne en TV med HDMI som er 4:3, vet ikke om det produseres engang...

Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med dette? Hvor mye koster det

åssen virker det på spill? blir det noe bedre?

fifa 08 for eksempel

har hd tv og ps3.

Hørte det hdmi kabel med ps3?

Kor mykje betre det blir er avhengig av kva du har frå før. Men HDMI er i alle tilfelle den beste kabeltypen du kan bruke. Når det gjeld billig versus dyr kabel, velg billig. Du får generelt identisk bilete og lyd. Eg trur eg betalte noko slikt som 250 kroner for min, når eg bestilte frå Gamezone før lansering av PS3. Eg kunne ha fått ein til 130, men då måtte eg kjøpt han frå ein annan nettbutikk, og det gadd eg ikkje. I dag skulle det ikkje vere noko problem å finne ein heilt kurant kabel til rundt 100-lappen. :)

Ellers, eit godt råd dersom ein butikkmedarbeidar prøver å selge deg ein Monster-kabel: Hyl, spark han i skrittet, og spring so fort du kan. ;)

EDIT: Doh, ser at trådstartar allereie har kjøpt kabel. Jaja, let posten stå, i tilfelle der er andre som lurar på det samme,

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...