Lommiss Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du burde helt klart kjøpe HDMI kabel, å spille med HD signaler er mye bedre målt opp mot signaler via Scart og komponent... I tillegg så blir XMB mye deiligere enn det den er, den blir på en måte zoomet ut Selv kjøpte jeg 1 meter fra Elkjøp til 400kr tror jeg det var, funker fett, ikke noe billig crap Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Men heller ikkje noe bedre enn ein 1m kabel til 100,- Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Selv kjøpte jeg 1 meter fra Elkjøp til 400kr tror jeg det var, funker fett, ikke noe billig crap Du hadde ikke sett forskjell på den og en kabel til 99,- Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Du burde helt klart kjøpe HDMI kabel, å spille med HD signaler er mye bedre målt opp mot signaler via Scart og komponent... I tillegg så blir XMB mye deiligere enn det den er, den blir på en måte zoomet ut Selv kjøpte jeg 1 meter fra Elkjøp til 400kr tror jeg det var, funker fett, ikke noe billig crap Har sett denne forkortelsen en del plasser... Hva er XMB? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 etter det jeg har skjønt er det hovedmenyen i PS3 systemet. se her for bilde: http://cache.kotaku.com/assets/resources/2.../xmb_manual.jpg et søk på google Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har sett denne forkortelsen en del plasser... Hva er XMB? Cross Media Bar, altså dashboardet til PS3 Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har 1 meters HDMI kabel fra Biltema. Går fint med 1080p på den mot M86'en min. Lenke til kommentar
norge Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 er det no forskjell på en ps3 hdmi kabel og en vanlig hdmi kabel noen som vet?? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Prisen ihvertfall. Som sagt før i tråden er det nok ikke vits å bruke store mengder cash om du ikke skal ha litt lengde på kabelen din. Endret 20. oktober 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ikkje bry deg med å kjøpe kabelen pga. det står PS3 på den, tar eg ikkje feil er den vel noen lappere dyrer utelukkende pga. dette. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har en monster kabel til litt over 1000 lappen, en kompis kjøpte en billig hdmi kabel til 200, jeg så ikke noe forskjell... Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hvis du har HDTV og PS3, og spør på dette forumet om det blir bedre med en HDMI kabel kontra kabelen som fulgte med, så ser du ikke forskjell på en Clas Ohlson kabel og en av bedre kvalitet. Lenke til kommentar
norge Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 nå har jeg kjøpt kabel og koblet den til, men skjedde ikke noe. hva jeg dra ut noen andre kontakter på tvn?? hvilke innstillinger må jeg gjøre på tv og ps3 ? håper noen kan svare bra og korrekt Lenke til kommentar
norge Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 ble jævlig bra bilder. Går det ann å gjøre sånn at det kommer i mer widescreen. grafikken ble bra, men ble litt avlangt istede for widescreen Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du kan gjøre endel innstillinger under skjerm-innstillinger i PS3-menyen. Blant annet velge 4:3 eller 16:9. Bare prøv deg fram der. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Widescreen er vel ganske avlangt.? Hvordan var bildet du hadde før da.? Jeg har 16:9 akkurat på HDMI, vet ikke om det er noen instilling for å velge mellom 16:9 og 4:3 tviler... Tror man får større problemer med å finne en TV med HDMI som er 4:3, vet ikke om det produseres engang... Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Noen som har erfaring med dette? Hvor mye koster det åssen virker det på spill? blir det noe bedre? fifa 08 for eksempel har hd tv og ps3. Hørte det hdmi kabel med ps3? Kor mykje betre det blir er avhengig av kva du har frå før. Men HDMI er i alle tilfelle den beste kabeltypen du kan bruke. Når det gjeld billig versus dyr kabel, velg billig. Du får generelt identisk bilete og lyd. Eg trur eg betalte noko slikt som 250 kroner for min, når eg bestilte frå Gamezone før lansering av PS3. Eg kunne ha fått ein til 130, men då måtte eg kjøpt han frå ein annan nettbutikk, og det gadd eg ikkje. I dag skulle det ikkje vere noko problem å finne ein heilt kurant kabel til rundt 100-lappen. Ellers, eit godt råd dersom ein butikkmedarbeidar prøver å selge deg ein Monster-kabel: Hyl, spark han i skrittet, og spring so fort du kan. EDIT: Doh, ser at trådstartar allereie har kjøpt kabel. Jaja, let posten stå, i tilfelle der er andre som lurar på det samme, Kay Endret 20. oktober 2007 av KayAU Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Man kan bruke optisk lyd, selv om man bruker HDMI til bilde? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Selvfølgelig. Men jeg regner med at du må velge hvilken utgang som skal benyttes i innstillinger. Uansett, ikke bli lurt og kjøp en HDMI kabel til mange høvdinger. Det er rett og slett bullshit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå