Gå til innhold

HDMI kabel til PS3

norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte 2meters HDMI kabel til bruk med min PS3 på qxl.no av en i Oslo, kostet meg ca 100kr.

Her er forresten den jeg kjøpte, veldig fornøyd med min. Stor forskjell fra standardkablene, men det sier seg nesten selv. Det er sikkert forskjell på HDMI kabler og, men disse holdt ihvertfall for mine øyne og ikkeminst min lommebok.

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=518050366

Lenke til kommentar

Kjøp en monoprice cabel (den som var hinta til ovenpå) hvis du ikke føler for å legge inn for mye i PS3 kjøpet ditt. Det er gode kabler, gjør all den jobben som en ganske mye dyrere Monster kabel gjør. Eneste er at det har vert problemer med defekte ledninger eller endestykker som har ført til dårligere signal på disse kablene, men nå kan du ca kjøpe 10 av disse kablene istedet for 1 monster kabel.

Fordelen med monster er kvaliteten på kablene. Og ikke minst utseende (sorry men monoprice kablene er støgge!!)

Har selv kjøpt Monster kabler.

Lenke til kommentar
Kjøp en monoprice cabel (den som var hinta til ovenpå) hvis du ikke føler for å legge inn for mye i PS3 kjøpet ditt. Det er gode kabler, gjør all den jobben som en ganske mye dyrere Monster kabel gjør. Eneste er at det har vert problemer med defekte ledninger eller endestykker som har ført til dårligere signal på disse kablene, men nå kan du ca kjøpe 10 av disse kablene istedet for 1 monster kabel.

Fordelen med monster er kvaliteten på kablene. Og ikke minst utseende (sorry men monoprice kablene er støgge!!)

Har selv kjøpt Monster kabler.

Det er nå en kabel så hvem bryr seg om den er stygg eller ikke, den skal jo skjules å godt om mulig uansett.

Lenke til kommentar

HDMI er digitale signaler, nei du ser ikke forskjell...

Det man alikevell må tenke på er om man kjører 1080i + Hd lyd i samme kabel bør man gå for dyrere kabel da en lang billig ikke nødvendigvis klarer å levere signalet.. (snakk om gbps)

Ellers er det mye det samme som diskusjonene om cat.5e cat6e osv...

Om man har tvunnet ringeklokkeledning eller dyr cat6e kommer på det samme om man skal kjøre 10mb nettverk på 1meter...

Bruker selv 10m HDMI fra biltema til bilde på projektor (da kun bilde) å så ingen forskjell fra dyrere 5m jeg brukte før (ble for kort)

Kjøp billig HDMI... ikke smør ut 2000kr på den vertfall...

Endret av Scorpioen84
Lenke til kommentar
Noen som har erfaring med dette? Hvor mye koster det

åssen virker det på spill? blir det noe bedre?

fifa 08 for eksempel

har hd tv og ps3.

Hørte det hdmi kabel med ps3?

:o

Dersom du kun har benyttet kabelen som fulgte med PS3, kommer du til å få sjokk(i positiv forstand) ved overgang til HDMI. En helt annen verden.

Og det holder med billigkabel til 100-lappen over korte strekk.

Lenke til kommentar
da går jeg for en billig en da?

trenger jo mer enn 1 meter når ps3 og tven står rett ved siden av hverandre?

da går jeg for en billig en da?

trenger jo ikke mer enn 1 meter når ps3 og tven står rett ved siden av hverandre?

Merkelig selvsitéring. :p

Jeg bruker 1 meter og det holder fint. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...