Sempai Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei! Jeg vurderer å kjøpe to ulike laptoper, men prisen på rammen varierer særdeles mye! Derfor lurer jeg på om DDR2 SDRAM og DDR2 667MHz SO-DIMM RAM det samme? Hvis ikke, hva er da forskjellen? Mvh. KHH Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei! Jeg vurderer å kjøpe to ulike laptoper, men prisen på rammen varierer særdeles mye! Derfor lurer jeg på om DDR2 SDRAM og DDR2 667MHz SO-DIMM RAM det samme? Hvis ikke, hva er da forskjellen? Mvh. KHH Disse er ikke like. SODIMM er til bærbare,brikkene er fysisk mindre enn DDR2-SDRAM brikkene,som brukes i stasjonære maskiner. Lenke til kommentar
Sempai Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Disse er ikke like.SODIMM er til bærbare,brikkene er fysisk mindre enn DDR2-SDRAM brikkene,som brukes i stasjonære maskiner. Hei! Begge er til bærbare maskiner. DDR2-SDRAM brukes av Dell XPS 1730, mens SO-DIMM RAM brukes av blant annet Compal (multicom). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå