KattILySator Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Noen som kan hjelpe meg med dette?: Får ikke installert patchen: Q324929: December 2002, Cumulative Patch for Internet Explorer 6 Service Pack 1 av en eller annen grunn... WinXp påstår at patchen er innstallert, sier at maskinen må rebootes, booter, og når jeg søker etter oppdateringer igjen ligger den igjen på lista... Ingen feilmeldinger overhodet, sletta cachen av fila... gikk like skeis det Noen klokere hoder med noe å si? (har WinXP Pro SP1 Engelsk originalt) Har et lite spørsmål/problem til: Får ikke autocomplete og autologin til å funke på spraydate... dette gjelder kun denne siden, og gjentar seg etter reinstall av WinXP, men hver gang m/forkjellige symtomer... Synes dette er en smule snodig, og kunne derfor godt tenkt meg et bra svar... Sorry at jeg er så pirkete på maskinen min, men ser jeg en spiker ramle ut av et tak, ser jeg muligheten av å få taket i hodet etter en stund... På forhånd takk!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå