cybervision_ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har idag en PC med Vista 64 bit og 2 GB ram i kombinasjon med Intell E6600 og et 8800 GTS 640 MB skjermkort. Innimellom når jeg bruker maskinen så virker det som om den bremser litt ned og noen ganger går programmer i stå. Skjedde faktisk mens jeg skrev dette. Den blå tenke-sirkelen begynner å snurre og jeg kan ikke gjøre noe utenom å bevege musa. Programmer kan og få (Svarer ikke) status. Kjører jo endel programmer og prosesser når det skjer da... Trenger jeg mer ram? Den jeg har er blitt billig og 2 GB koster ca 550. Crucial... Setter pris på svar! Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tror nok ikke det er mengden ram som er problemet. Bruker selv vista64 med E6600 og 2gb ram og har ingen problemer her. En tanke som slår meg er at det kanskje kan ha noe harddisken å gjøre. Har selv 2 raptor disker i raid 0 som systemdisk for å øke ytelsen. Eller så kan det jo alltids være driverproblemer... Men som sagt, tror nok ikke du trenger noe mere RAM med det første. -B- Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Har en Samsung 320 GB sak. Heter 166 er eller annet, var anbefalt på HW. Ikke halvfull enda... Hvordan skal jeg vite hvilke drivere som trøbler da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå