Gå til innhold

Er det verdt å kjøpe Xbox 360 med GeoW og Halo 3 idag?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har prøvd xbox 360 flere ganger og har selv tenkt på å kjøpe den, så jeg lurer på om kanskje noen visste om det er verdt å kjøpe en Xbox360 Premium med Halo 3 og Gears of War? og om noen vet en eksakt pris ville det vært hyggelig.

Mvh

MortenPorten

Endret av MortenPorten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer dette sterkt selv. Men hvordan er det å kjøpe brukt?

Funnet en premium til 2000kr med crackdown og forza. Det følger også med elkjøp papirer, sikkert garanti etc.

unnskyld for at jeg stjeler tråden din mortenporten/shøggaface:D

Endret av EvenEleven
Lenke til kommentar
brukt funker bra det men det er jo seff en risk da.. at det er en feil med den..f.eks: RROD..om selgeren kjører håndkle trikset rett før du får den vil den funke i noen timer/dager før den "dør"...
Men forbruker retten kan vel fikse på dette? eller. Selges via Finn.no
jeg å vill ha xbox 360 :DOg spilla begynner å bli bilige, men spilla til pc er som regel 100-200kr biligere når det kommer ut til pc enn til xbox360 :(
Men de kommer jo 1år etter hvis det er kjente spill:P
Lenke til kommentar
u vet hva rrod er??

det er når det er en feil i hardwearen til 360 så det lyser bare rødt foran og den funker ikke..

ved og pakke den inn i håndkler overopphetes den og hardwearen "mykner" noe som er en midlertidig løsning mot rrod..

da skjønner jeg :) Tusen takk :) har hørt litt rundt om det, og fant en historie om en person som har puttet den i stekeovnen, utrolig nok stoppet rrod for et par dager. Men han måtte kjøpe nytt kabinett/deksel :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Kjøpte min 360 Halo Edition i går. Ikke noe å lure på! Kjøp!

Løpe å kjøpe Halo Edition? Er vel mest for Halo-fans den. (Men var vel snakk om en annen prosessor på den?)

Lenke til kommentar
Drit i å vent, du sparer bare noen hundrelapper. Kjøp Halo og Gears i dag! Du vil ikke angre.

jeg ville ha venta litt, for ps3 har nettopp kommet på markedet til 4000kr (40gb utgaven)

Det er da biligere å kjøpe den om man skal ha mulighet til å se filmer med 1080p :D

Den har hdmi utgang etc og vill da i utganspunkte i dag være ett bedre kjøp enn 360med hdmi som også koster 4000kr men da uten hd dvd spilleren...

så vill tro microsoft kommer med ett bra priskutt snart for å ta knerten på ps3 i juletidene =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...