Cypher_ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hei Jeg har 2 maskiner. Når jeg logger meg på den bærbare ligger plutselig alle kontaktene mine under en felles gruppe. Om jeg logger meg på den andre PC-en ligger de sortert som før. Noen som veit hvordan jeg får begge pcene til å reagere likt? Takk Endret 11. oktober 2007 av Cypher_ Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gå på "Kontakter->sorter kontakter" så velger du grupper Og emnetittelen er ikke bra, skift den til noe beskrivende! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Mens vi snakker om msn, går det an å gå på MSN på msn explorer? Lenke til kommentar
Cypher_ Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Gå på "Kontakter->sorter kontakter" så velger du grupperOg emnetittelen er ikke bra, skift den til noe beskrivende! Niks. Dette går ikke. Jeg kan sortere etter status osv, men gruppene forsvinner bare. Sorterte alle på nytt manuelt igår, men idag var de lagt sammen igjen... Litt irriterende! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Slett Windows Live Messenger, og reinstaller? Eller bruk en annen versjon av den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå