tomsi42 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Tror dette bare er bull jeg. men siden jeg er så kjekk og grei, skal jeg kjøpe det av han om du gir meg telefonnummer og adressen hans .) Jeg og Kåre er alltid lite morsomt å møte for svindlere Kåre med røret ? Tom Edit: Du tenkte vel på denne Kåre: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&s=akam.no Endret 12. oktober 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hvis du kjøper det med oppkrav må du vel uansett betale hele beløpet til posten før du får åpnet pakken? Og om han snyter deg er det vel uansett for sent å gjøre noe med det. Postkontoret ditt kan vel ikke stole på at det du sier du betalte for ikke stemmer med det som evt er eller ikke er i pakken. Du kan vel åpne pakken på postkontoret for å sjekke innholdet før du har betalt for den? Så kan du da velge om du vil akseptere eller avvise pakken. Pakken blir i siste tilfelle returnert avsender for hans regning. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du kan vel åpne pakken på postkontoret for å sjekke innholdet før du har betalt for den? Så kan du da velge om du vil akseptere eller avvise pakken. Pakken blir i siste tilfelle returnert avsender for hans regning. Man lærer noe nytt hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå