Gå til innhold

Kjøpe 105mm og 16mm

Anbefalte innlegg

Jeg vet om en som selger Nikon Nikkor AF DC 105mm f/2D og en Nikon AF Fisheye 16mm f/2.8D

Han tar 3000 for førstnevnte og 4000 for sistnevnte. Er det noe f.eks dere kunne ha kjøpt?

Jeg er ikke interessert, men jeg har lyst å hjelpe han å få solgt det.

Dette er ikke noe salg, så moddene kan holde seg unna. Lurer på på om ting er verdt det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
He he, ting som er for godt til å være sant er somregel det.. Du gjør det lurt å være litt skeptisk når du møter slike tilbud..

Tja, han sier at han skal sende med oppkrav nå da... Prøvde jo å pressemeg med at om jeg ikke godtok forhåndsbetaling så solgte han til noen i Oslo... brukte det når jeg la fram tilbud også.... men han gir etter... men trornok egentlig ikke at jeg kommer til å få objektivet... sendt han meling nå å spurt om han har sendt det.

Lenke til kommentar
Tja, han sier at han skal sende med oppkrav nå da... Prøvde jo å pressemeg med at om jeg ikke godtok forhåndsbetaling så solgte han til noen i Oslo... brukte det når jeg la fram tilbud også.... men han gir etter... men trornok egentlig ikke at jeg kommer til å få objektivet... sendt han meling nå å spurt om han har sendt det.

Hvis du kjøper det med oppkrav må du vel uansett betale hele beløpet til posten før du får åpnet pakken? Og om han snyter deg er det vel uansett for sent å gjøre noe med det.

Postkontoret ditt kan vel ikke stole på at det du sier du betalte for ikke stemmer med det som evt er eller ikke er i pakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...