chokke Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Noe forklaring på hvordan man bytter om på de hadde vært supert. Kan det også hende at feilen sitter i selve lydprossessoren (om det er noe som heter det?)? Altså den delen av PC-en som behandler lydsignalene. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Om du finner lyd instillingene for PC-en så mener jeg det er der du kan velge hvilket som skal være hoved lydkort.. men er ikke helt sikker. Disse instillingene kan du finne på kontroll panel eller om du åpner lyd mixeren (høyttaler ikonet nede ved klokka) og velger alternativer --> egenskaper Men som sagt, er ikke 100%sikker på om det er her du velger dette. Bruker selv bare det innebygde kortet så. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Okok, har fått surra meg til å bytta aktivt lydkort, og selv med nye kabelen så sendes fel signal. Kan det hende at selve signalet er feil? At lydprossessoren (som sitter på hovedkortet uansett om du har eksternt eller internt kort?) gir feil signaler? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Gir denne (enda) en bump jeg. Må da være noen der ute som har litt peiling på hvordan lyden inni en pc behandles? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå