ainstainy Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei.. Lurte på om det går an å koble xbox 360 kontroll til PC? og bruke samme styring som på xbox. for da kan jeg jo koble PC-en til tv og spille med xbox kontroll:P Øystein Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja, så lenge det er en kablet kontroll. Wireless blir vel litt mer jobb å få til. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331144 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ja, går fint med kablet Xbox-kontroller og med den mottageren Psilo hendviser til i lenken. Man kan ikke, etter det jeg kjent med, bruke den trådløse med oppladningkabelen i USB-porten. En annen ting som er litt kult å vite, er at man kan bruke gitaren for Guitar Hero på PCen og spille Frets on Fire, som er en GH-klone til PC. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Siden det går med kablet, så funker vel denne her også? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312862 Er vel nesten et must, oppladbar batteri + en kabel/"lader". Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Man kan ikke, etter det jeg kjent med, bruke den trådløse med oppladningkabelen i USB-porten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Oppfølgingsspm, finnes det noe software for å konfigurere alle 360 kontrollene til PC-spill? Tror neppe PC-en gjenkjenner alle knappene på kontrolleren sånn at analog stick opp er det samme som "mus opp", eller at "shoulder left button" er det samme som "bytte våpen" i halo2? Endret 13. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Du bruker Microsoft sine egne drivere for Xbox360 kontrolleren. De finnes du på MS sine sider. Det som er fint her, er at Xbox360 er fra Microsoft, Windows er fra Microsoft og Halo er fra Microsoft. Alt skal i teorien være tilrettelagt for ditt brukt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nja, har man xbox kontroller har man som regel en xbox360 i hus også. Da er det vel like greit å spille H2 på den Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nja, har man xbox kontroller har man som regel en xbox360 i hus også Ikke nødvendigvis da Xbox kontrolleren er faktisk en av de beste til PC og det er faktisk en del som spilleren med kontroller på PC. Lenke til kommentar
kaken Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Går kjempefint, jeg har spilt masse Perfect Dark til N64 etter at jeg koblet til kontrollen. Har også prøvd andre klassikere som Banjo-Kazooie, Donkey kong og andre, det fungerer glimrende. Har også prøvd å bruke den i Oblivion, noe som fungerte dårlig. (Litt merkelig ettersom spillet faktisk er multiplattform og har støtte for 360?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå