Gå til innhold

Problemer med Wacom Intuos3 og Vista

Anbefalte innlegg

Var litt usikker på hvor jeg skulle legge denne posten, men legger den her jeg :)

har som sagt problemer med mitt Wacom Intuos3 A4 og Vista. Får det ikke til å funke! Installerte driveren på CDen, funka ikke. installerte Vista driver fra hjemmesiden til Wacom, funka ikke. Noen som har noen forslag?

Amento

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok... :(

Det som er skikkelig rart er at det virket i går. Hver gang jeg slo på PC-en så om den beskjeden om ny maskinvare funnet osv. Å trykke på 'search for software' virket ikke siden den ikke fant noe software, så jeg trykket alltid på å ikke gjøre noe og etterpå så funka tegnebrettet. Problemet er det at i går kveld så trykka jeg, ved et uhell, på 'ikke vis denne beskjeden for denne makinvaren' eller no sånt, og etter det så har ikke tegnebrettet virket...

Endret av Amento
Lenke til kommentar

Har du prøvd å avinstallere driverene og legge dem inn igjen på nytt? Eventuelt bruke en annen USB-port? PC-en min likte ikke de nye driverne, så jeg bruker versjon 4.3 til XP eller noe sånt... gammelt, med andre ord, men stabilt. :)

Lenke til kommentar

Ok, et lite spørsmål til. Når jeg starter å tegne noe, eller generelt starter å dra en strek så får jeg alltid en liten "lagspike" i starten. Skal det være slik? Litt irriterende bare...

EDIT: Okey, veldig irriterende!

Endret av Amento
Lenke til kommentar

Hmm, du... driver egentlig og leser til eksamen i datateknikk jeg... tror det er lettere for deg å få kontakt med meg hvis du legger meg til på MSN eller noe sånt... :p

EDIT: Hvilket program jobber du i? :)

Endret av MangaJen
Lenke til kommentar

Jeg sitter foran PC-en uansett, så det spiller ikke så store rollen... men som jeg sa vil det være lettere å få kontakt med meg på MSN. :p Trooor jeg har den e-mailen i profilen min. Men tilbake til programmene, jeg bruker både Photoshop og Painter. Elsker begge to. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...