Amento Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Var litt usikker på hvor jeg skulle legge denne posten, men legger den her jeg har som sagt problemer med mitt Wacom Intuos3 A4 og Vista. Får det ikke til å funke! Installerte driveren på CDen, funka ikke. installerte Vista driver fra hjemmesiden til Wacom, funka ikke. Noen som har noen forslag? Amento Lenke til kommentar
Lifa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Skulle gjerne ha hjulpet til, men jeg bruker mitt på XP og ikke Vista. Sorry. Men jeg KAN si at driverne til Wacom ikke alltid er like greie, selv i XP. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Ok... Det som er skikkelig rart er at det virket i går. Hver gang jeg slo på PC-en så om den beskjeden om ny maskinvare funnet osv. Å trykke på 'search for software' virket ikke siden den ikke fant noe software, så jeg trykket alltid på å ikke gjøre noe og etterpå så funka tegnebrettet. Problemet er det at i går kveld så trykka jeg, ved et uhell, på 'ikke vis denne beskjeden for denne makinvaren' eller no sånt, og etter det så har ikke tegnebrettet virket... Endret 10. oktober 2007 av Amento Lenke til kommentar
Lifa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har du prøvd å avinstallere driverene og legge dem inn igjen på nytt? Eventuelt bruke en annen USB-port? PC-en min likte ikke de nye driverne, så jeg bruker versjon 4.3 til XP eller noe sånt... gammelt, med andre ord, men stabilt. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 har prøvd å avinstallere ja, mange ganger. Kan prøve å skifte USB port... Lenke til kommentar
Lifa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Du kan jo også sjekke TabletService tjenesten i Windows... hender den krøller litt innimellom. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Skifta USB port og restarta... FUnker nå -_- Omg at jeg ikke tenkte på det før nå... Takktakk Lenke til kommentar
Amento Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Ok, et lite spørsmål til. Når jeg starter å tegne noe, eller generelt starter å dra en strek så får jeg alltid en liten "lagspike" i starten. Skal det være slik? Litt irriterende bare... EDIT: Okey, veldig irriterende! Endret 10. oktober 2007 av Amento Lenke til kommentar
Lifa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hmm, du... driver egentlig og leser til eksamen i datateknikk jeg... tror det er lettere for deg å få kontakt med meg hvis du legger meg til på MSN eller noe sånt... EDIT: Hvilket program jobber du i? Endret 10. oktober 2007 av MangaJen Lenke til kommentar
Amento Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Har nettopp fått tegnebrettet så prøver bare litt i paint akkurat nå, men installerer Photoshop senere i kveld... For all del, øv heller til eksamen en å sitte her å skrive til meg altså Lenke til kommentar
Lifa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg sitter foran PC-en uansett, så det spiller ikke så store rollen... men som jeg sa vil det være lettere å få kontakt med meg på MSN. Trooor jeg har den e-mailen i profilen min. Men tilbake til programmene, jeg bruker både Photoshop og Painter. Elsker begge to. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Think you missunderstood Ikke Painter atm, MS Paint Lenke til kommentar
Lifa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Åhhh... jaja, man kan lage mye fint i Paint også! XD Kommer vel litt an på hva du skal jobbe med, men Painter er et flott program. Photoshop og da, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Fikk fiksa det nå. Viste seg at det var pen flicks som lagde lagspiken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå