Gå til innhold

Halo: Ranked Medal Chest


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror den eneste muligheten for 10 kills er i en customgame fra Matchmaking hvor du kan spille 8 eller noe sånt per lag.

 

Må vel først samle alle 8 i en klynge, slenge en granat og drepe to på spawn?!

 

Edit:

Han her kunne ha kanskje klart det..med insane gode skills! (bilde tatt fra den store Halo 3 bildetråden)

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Så en 10-kill video på youtube, og du har jo ikke fire sekunder totalt, men det virker som om du får 4 sekunder for hver person du dreper. Så maksimalt kan du vel bruke 40 sekunder?

Ja, det er 4 sekunder i mellom hver du dreper, men du skal være ganske god/heldig hvis du klarer å utnytte alle de 40 sekundene du får.

Lenke til kommentar
Tror den eneste muligheten for 10 kills er i en customgame fra Matchmaking hvor du kan spille 8 eller noe sånt per lag.

 

Må vel først samle alle 8 i en klynge, slenge en granat og drepe to på spawn?!

 

Edit:

Han her kunne ha kanskje klart det..med insane gode skills! (bilde tatt fra den store Halo 3 bildetråden)

 

hehe så kult du bruker det bildet der. Tro meg, han klarte det ikke! Jeg som har tatt det bildet og spilte kampen med han, han tok en som du ser på siden der til venstre. Resten hoppa over han som sultne ulver :p

Lenke til kommentar
Jeg har et problem jeg prøver å få den achievementen man må sprenge en bil med trip mine har gjort det 4 ganger i går får den ikke .. er det noe jeg gjør feil? jeg gjør det på chopper det går ikke på tanks

 

Kanskje ikke rette tråden for dette, men du må bare skade chopperen først. Skyt f.eks på den én gang med Fuel Rod Gun, og legg ut mine. Det funket for meg på normal, hvertfall. Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...