Zulærn Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hei folkens! Skal kjøpe meg nytt tastatur nå. En kompis av meg har G15. Prøvde det, og nå er jeg frelst! Utrolig bra å skrive på og mange nyttige knapper + lys + lcd ++++ Men så ser jeg at en ny versjon av det kommer om ca 3 uker. Den 30. oktober. Link til v.2 her. Spiller ikke noe særlig med wow og slike spill, så at det er færre g-knapper har ikke noe å si for min del på det nye. Legger og merke til at skjermen er nedfelt i tastaturet på v.2. Kan dere gi meg råd og tips og slikt? Hvilket av dem skal jeg velge? Svar meg dere som har en mening.. Endret 11. oktober 2007 av Zulboom Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det nye er jo ganske mye smalere enn det forrige. Men hva er det du spiller da? Jeg ville selv gått for v2en. Spiller BF2 og da trenger man ikke akkurat så mange andre taster en det som er på vanlig tastaturer. Men er jo også en smakssak da. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Det nye er jo ganske mye smalere enn det forrige. Men hva er det du spiller da? Jeg ville selv gått for v2en. Spiller BF2 og da trenger man ikke akkurat så mange andre taster en det som er på vanlig tastaturer. Men er jo også en smakssak da. Spiller CS og litt TF2, og har kanskje tenkt å bjynne med WOC når d kommer.. Ellers har jeg undret en del mer, og har kommet frem til at det blir v.2'en.. Men når kommer den med "skandinavisk" tegnsett? Samma om det er norsk, svensk eller dansk.. Noen som vet d? Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vill nok komme ganske kjapt. Men tror nok det bare blir svensk slik som forrige v. Det Logitech kunne gjøre var å legge med ekstra taster slik at man selv kan bytte de ut her i norge. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Vill nok komme ganske kjapt. Men tror nok det bare blir svensk slik som forrige v. Det Logitech kunne gjøre var å legge med ekstra taster slik at man selv kan bytte de ut her i norge. Den var ikke dum .. Men sikkert svensk ja.. Funker jo det og.. Lenke til kommentar
dedeee Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det med svensk tastatur har strengt tatt ingenting å si, egentlig. Eneste forskjell er en ä der æ er og en ö der ø er. Er Windows satt inn til å se på tastaturet som norsk (noe som også er nødvendig med et tastatur med norsk tegnsett), vil man da få ø og æ ved å trykke på nevnte knapper og. Ellers ville jeg bare sagt at du må ta høyde for hva som passer estetisk med resten av skrivebordet ditt, gjerne mht. farge på bakgrunnslysene (oransj vs blå). G-knappene er eneste reelle forskjell, og de fleste bruker nok aldri de. En annen detalj kan være hvis skrivebordet ditt er trangt, da er v2 bedre ettersom det er litt mer kompakt (men skal ikke ha noen reel betydning). Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg