tomsi42 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kanskje litt rask med konklusjonen min der ja. Har riktignok ikke opplevd sigmas kvalitetskontroll selv, da jeg ikke har noe sigma optikk, så mine erfaringer er basert på det jeg har lest på utallige forum og nettsider. Og der skrikes det høyt om sigmas kvalitetskontroll, samtidig som jeg hører om flere som har måttet bytte opptil flere ganger for å få et objektiv som er ok. Mulig noen overdriver, men vi kan fortsatt ikke utelukke at sigma har dårligere kvalitetskontroll enn feks. nikon og canon. Jeg har inntrykk at kvaliteten har blitt bedre i det siste. Særlig for et til to år siden var det mye problemer. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 De som faktisk har objektivet sier de bruker det mest på 10mm, fordi det gir en skikkelig wow-effekt. Dette er tatt på 10mm. Du kan dessverre ikke bygge utsagn på et bilde, du må sammenlikne. En WoW følelse kan man helt klart få med 12mm også... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Du kan dessverre ikke bygge utsagn på et bilde, du må sammenlikne. En WoW følelse kan man helt klart få med 12mm også... Helt sikkert, men med en 12mm hadde du ikke fått med så mye på bildet Syns absolutt ikke dette bildet var ille i ytterkantene. Faktisk var det skarpt og veldetaljert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå