fbassbassbass Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Heisann Problemet er som følger: Når jeg skal bruke CD/DVD-ROM'en på denne stasjonære PC-en, så går hakker det noe så sinnsykt F.eks. hvis jeg skal rippe inn en CD så tar det utrolig lang tid, og all lyd som kommer fra PC-en hakker (F.eks. du spiller av en sang der man synger "hei jeg heter jens" så høres det ut "h-h-h-h-h-e-e-e-e-e-e-i-i-i-i-i--------j-j-j-je-e-e-e-e-g-g------h-h-h-e-e-e-e-e-t-t--t-ee-e-e-ee-e-e-er-----je-ee-e-e-e--e-e-e-e-e-n-n-n-n-n-n-s-s-s-s-s-s", akkurat som om du spilte det av i slow-motion, men tonehøyden/pitchen er den samme) Gjelder det samme hvis jeg skal se en DVD på PC-en. Bildet går utrolig treigt/hakker sammen med lyden. Det er kun film/lyd som blir spilt av i DVD/CD-rommen som hakker, alt annet går som det skal. Utrolig irriterenes. Har akkurat formatert hele PC-en/reinstallert Windows på PC-en, og problemet er her fortsatt. Trenger hjelp *Løst: Oppdaterte driveren og det gjorde susen Endret 10. oktober 2007 av Blikeng91 Lenke til kommentar
SL4iNTR4X Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er din HDD SATA eller IDE? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Det der kan jeg ikke svare på Hvor finner jeg ut det? Lenke til kommentar
SL4iNTR4X Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det blir vel ved å åpne kabinettet. Hvis du ser en lys-grå flat kabel som går til HDD da er det IDE ellers blir det en 1cm bred rød/oransje kabel(SATA). Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Da må det bli IDE Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er det all lyd som kjem ut frå PC-en som hakkar eller all lyd som vert spelt av frå cd-spelaren? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 All lyd som kommer ut av PC-en mens DVD/CD-romen er i bruk. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Om du kan setje inn DVD-rommen i ein annan IDE-slott, eller i det minste prøve ein annan leidning til HK, så hadde det vore bra. Du kan jo og oppdatere driverar til alle forskjellige ting og søke etter virus, spyware og anna drit. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Opptaderte drivern, og det hjalp Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå