enden Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Med design og ekstra tilkoblinger skal NEC erobre klassen for 22-tommere. Forsøket er absolutt ikke ille. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hmm, ser ikke slik ut, men hadde den støttet veggfeste så kunne den vært en morsom kombo sammen med den her: http://www.linuxdevices.com/news/NS8258510749.html hvem trenger imac? Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 hmm, ser ikke slik ut, men hadde den støttet veggfeste så kunne den vært en morsom kombo sammen med den her:http://www.linuxdevices.com/news/NS8258510749.html hvem trenger imac? De som krever bedre innstillingsmuligheter kan benytte seg av et VESA 100 veggfeste. Lenke til kommentar
Vinci Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Når kommer det flere tester av 24" skjermene dere skulle teste? Blir ikke noe TN panel på meg vertfall, selv om de begynner å se ganske bra ut etterhvert Vinci Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Det er flere 24-tommere på vei. Måtte bare snike denne innimellom, da jeg fikk tilbud om å rappe den foran nesa på DinSide Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) well oops on me urk, trykte på svar og det ble ikke noe sitat. wtf? Endret 10. oktober 2007 av hobgoblin Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vil man kunne bruke PS2/3 og NGC/Wii med denne? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Helt ærlig, så er jeg mer interessert i MultiSync LCD225WXM enn i denne. Sitter enda på MultiSync LCD1770NX som jeg har vært særdeles fornøyd med. https://prisguiden.no/product.php?productId=79816 Det er nok så godt som samme panelet i de to 22", men du får høydejustering i tillegg. Dessuten, er den dreibar på foten inntil 340 grader. http://www.nec-display-solutions.no/coreme...40348,group=all Endret 10. oktober 2007 av bjornh Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vil man kunne bruke PS2/3 og NGC/Wii med denne? vil påstå det ja, alle kontakter en trenger er der. Lenke til kommentar
Jochi Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg bryr meg ikke så mye om design, siden det er jo selve bildet jeg ser på. Men jeg likte tillkoblingsmulighetene. Viss man har en reciever som tar HDMI så gjør det jo ikke noe med de dårlige høyttalerne. Komponent kan jo være bra for de som har Xbox, PS3, etc da den sender bare bildet. Men jeg tror jeg venter litt enda med å kjøpe. Selv om man venter forgjeves, siden det alltid kommer noe bedre rett rundt hjørnet Fikk vi oppgitt pris? Enten overså jeg det eller så stod det ikke noe sted, eller kanskje det stod i link form... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Greit med bra tilkoblingsmuligheter, men utover det er det ikke så mye som fritster med denne TN-panel og refleksjonsbelegg... AtW Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 24" til Nec, den er litt heftig... Lenke til kommentar
Mr.Hamburger Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kunne ikke se noe tall på oppgitt responstid i artikkelen. Oppgitt responstid: ms Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Fikk vi oppgitt pris? Enten overså jeg det eller så stod det ikke noe sted, eller kanskje det stod i link form...Skjermen er ikke helt lansert enda. Den er lagt til i prisguiden (link under konklusjonen), så det bør begynne å komme priser der etter hvert. Den skal også dukke opp i lanseringsguiden omtrent nå. Greit med bra tilkoblingsmuligheter, men utover det er det ikke så mye som fritster med denne TN-panel og refleksjonsbelegg... AtW Den var fryktelig blank ja - no du sikkert ser hvis du titter på bildet tatt rett forfra (en sannhet med sterke modifikasjoner, da det bare ga et stort hvitt lys av blitz-en) Kunne ikke se noe tall på oppgitt responstid i artikkelen. Uh, det er fem ms. Fikser dette asap Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Helt ærlig, så er jeg mer interessert i MultiSync LCD225WXM enn i denne. Sitter enda på MultiSync LCD1770NX som jeg har vært særdeles fornøyd med. Støtter den, evnt LCD2470WNX Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Den er litt dyr. Men, absolutt en av 24" som vurderes. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Den er en del dyrere en de andre 24" ja men det hadde vært fint å se om den faktisk er bedre så den er vært differansen. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hm, er det en trend at man begynner å se komponent på skjermer? Jeg er i utgangspunktet veldig interessert i skjermer som jeg kan kople DVD-spilleren min til (siden jeg ikke ser på TV), men det kan kanskje være vanskelig å finne kvalitetsskjermer med komponent-inn? Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Jeg ser ingen nettbutikker som har denne enda. -jeg har faktisk blitt litt interessert i denne. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hm, er det en trend at man begynner å se komponent på skjermer? Jeg er i utgangspunktet veldig interessert i skjermer som jeg kan kople DVD-spilleren min til (siden jeg ikke ser på TV), men det kan kanskje være vanskelig å finne kvalitetsskjermer med komponent-inn? Min 24" BenQ (BenQ FP241WZ) har komponent, VGA, DVI, HDMI tilkobling og SVHS, den har vel det meste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå