vectra94turbo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Hei hei.. har litt problemer med at for en ukes tid siden dukket det plutseligg opp 4 nye trådløse nett oss meg og da begynnte problemene, så det jeg lurer på er om noen driver og prøver og tappe maskin min for informasjon rutern blinker som gal til tider og selv om jeg har kryptert linja så klarer faen meg de jævelene og koble meg av linja mi og inn på linja deres har nå bytta passord og adresse til rutern og kryptert linja men alikevel så fortseter dette greiene er det noen som vet hva jeg kan gjøre?? har også prøvd og deaktivert innstillinger som gjør at min maskin kan koble meg til tiljengelige nett hvis mitt nett har svak forbinelse men uten hell det og!. Endret 10. oktober 2007 av vectra94turbo Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 tok en runde med hijackthis og skjønner ikke stort av det hijackthis_test.txt Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Problemene du nevner skyldes nok mer det at de trådløse nettverkene rundt deg sender på samme kanal som din trådløse ruter. Dette skaper forstyrrelser som gjør at du opplever slikt du nevner. Du kan forsøke å forandre kanal på din trådløse ruter. En standardkanal som ofte brukes er 6. Du kan f.eks. forsøke å sette kanal 1 og se om ikke det hjelper. HJT-loggen din ser forøvrig grei ut. Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Problemene du nevner skyldes nok mer det at de trådløse nettverkene rundt deg sender på samme kanal som din trådløse ruter. Dette skaper forstyrrelser som gjør at du opplever slikt du nevner. Du kan forsøke å forandre kanal på din trådløse ruter. En standardkanal som ofte brukes er 6. Du kan f.eks. forsøke å sette kanal 1 og se om ikke det hjelper. HJT-loggen din ser forøvrig grei ut. takk for det, skal skifte til kannal 1 med en gang og se om det hjelper.. Lenke til kommentar
vectra94turbo Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 takk for det, skal skifte til kannal 1 med en gang og se om det hjelper.. nå har jeg prøvd kannal 1 og kannal 2 og det hjelper ikke mye,har fortsatt samme problem med at jeg blir koblet av mitt eget sikkerhetskrypterte nettverk og koblet på et usikkeret nettverk. noen som har noe forslag til hva som dette kommer av.(utenom frekvens forstyrelser det er nå uteluket) Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vel, hvis de andre nettverkene også har byttet til kanal 1 så er man jo like langt Du kan bruke et program som heter for Netstumbler og sjekke hvilke kanaler de andre nettverkene sender på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå