Spragleknas Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Fikk forespørsel om å oppdatere WMP10 - eta under 1 minutt. Liten patch tenkte jeg. Neida - WMP11 ble installert! Restart - Validering kreves (Avinstallert) Sleipe MicroFuck! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Og problemet er...? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Ble aldri forespurt om: - WMP11 (bare en liten WMP10 update) - Be om validering ETTER (ufrivillig) installasjon. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det var da noget hard språkbruk for noe så lite. Om det ikke er så at valideringen var problematisk da. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Hehe... det vet jeg ikke. Får nok ikke validert, nei Uansett: Dette er ufint av MS!! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er ufint av MS å kreve at du har betalt for programvaren du ønsker å oppdatere? Jaja, da har vi svært ulik oppfatning av hva ufint betyr. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ser ikke helt problemet med valideringen, har du lovlig versjon av Windows så skulle det vel ikke være noe problem? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er vel akkurat det som er problemet. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er vel akkurat det som er problemet. Regnet med det, ja. Derfor jeg bare måtte poste svaret jeg kom med Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) "Problemet" er at jeg aldri ble forespurt: - om jeg ville oppdatere til WMP11 - det er ikke gitt at man alltid vil hja siste versjon - om validering før ETTER installasjon og reboot. - dessuten tok dette næremere 20 minutter mot de estimerte 0 minuttene. Sleipt :-) Endret 11. oktober 2007 av Spragleknas Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Så vidt jeg husker går det rimelig tydelig fram at oppdateringen gjelder til WMP 11. Uansett bør man jo ta seg tid til å lese hva oppdateringen faktisk inneholder. Siden du åpenbart ikke får validert siden programvaren ikke er kjøpt og betalt er min medfølelse med deg relativt langt under nullpunktet. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg driter i din medfølelse. Posten var ment som informasjon. Det kom dessuten ingen info om at det var oppdatering til WMP11 - derav kritikken. Hva du fikk/husker/opplevde er uinteressant. Så stig av din høye hest - og ikke bruk mer tid på denne tråden :-) Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er hverken tilhenger av høye hester eller pålegg om hvilke tråder jeg skal eller ikke skal bruke tid på. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 "Problemet" er at jeg aldri ble forespurt:- om jeg ville oppdatere til WMP11 - det er ikke gitt at man alltid vil hja siste versjon - om validering før ETTER installasjon og reboot. - dessuten tok dette næremere 20 minutter mot de estimerte 0 minuttene. Sleipt :-) Fikk forespørsel om å oppdatere WMP10 - eta under 1 minutt. -I følge din første post så ble du forespurt om oppdatering, hvilket du ikke har krav på overhodet siden din windowsversjon ikke er lovlig. Dette har du selv bekreftet, sleip som du er. -Validering før eller etter er vel ett fett? Enten kan man bli validert eller så ryker man på en piratkopi, hvilket i dette tilfelle skapte brydderi for en som ikke har gyldig lisens. Det var jo skikkelig sleipt gjort.. - tidsforbruk skal jeg ikke gi deg diskreditt for, men du får ikke full pott. 2poeng til Microsoft og 0.25poeng til deg for å måtte vente. Sleipt eller ei, du tapte! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) ^ What he said Stenges. (Dersom du ønsker den åpnet igjen, send meg en saklig begrunnelse på PM så skal jeg revurdere avgjørelsen) Endret 12. oktober 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg