Gå til innhold

Oppgradere enn 10-days trail account!

Anbefalte innlegg

Hey! Jeg lurte på om det går ann å oppgradere enn 10 dagers account, altså en Guest account, da.

Jeg har lastet ned spillet på wow-europe.com, må jeg kjøpe det orginale spillet da? Siden dette forsåvidt bare er en trail?

Hvis jeg f.eks kjøper ett Gamecard, kan jeg logge inn på min gamle 10 dagers account og oppgradere da?

Tusen takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Menne, skal man bare kjøpe f.eks WoW og Burning Crusade, og logge inn på en konto i world of warcraft sin hjemmeside og bare taste inn gamecard koden. Gjelder det for 2 måneder hvis man har Burning Crusade også? Eller blir det bare 1 måned? Med tanke på at det blir 100 kr ekstra i måneden.

Kan dere forklare dette litt tydligere?

Lenke til kommentar

du får ikke en ekstra måndte fra TBC hvis dem ikke har gjort om siden jeg kjøpte det. du logger vel inn på trail accounten på wow.europe så får du vel et oppgraderings valg der, da skriver du inn en KEY som du finner i coveret.

da har du en gratis måndte, så kan du enten betale 100 kr med kort hver måndte eller kjøpe gamcard hver andre måndte for 250 kr. håper dette var det du ville ha svar på. spill og ha det morsomt da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nei, da får du en fullverdig wow-account. Og du får en måned gratis spilling når du har betalt for en med VISA eller gamecard.

Lenke til kommentar
Btw, det heter TRIAL.Jeg husker dessverre ikke detaljene fra da jeg gjorde det, men jeg går ut ifra at Luftig har rett. :)
driver med en motorsport som heter Trial men klarer alltid å skrive det feil.du oppgraderer kontoen til en vanlig konto, og du får en måndte freebie spilling da.
Nei, da får du en fullverdig wow-account. Og du får en måned gratis spilling når du har betalt for en med VISA eller gamecard.
må man bruke gamecard først eller visa? ja kjøpte gamecard med en gang så kan godt tenkes at jeg tok feil der.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er akkurat det samme hva du bruker. Bare du betaler på en eller annen måte, så får du en ekstra måned spilletid. Det er ikke noe du får uten å betale.

Lenke til kommentar

Menne, skal man bare kjøpe f.eks WoW og Burning Crusade, og logge inn på en konto i world of warcraft sin hjemmeside og bare taste inn gamecard koden. Gjelder det for 2 måneder hvis man har Burning Crusade også? Eller blir det bare 1 måned? Med tanke på at det blir 100 kr ekstra i måneden.

Kan dere forklare dette litt tydligere?

Mulig jeg tar feil nå, men virker på meg som om du tror det koster 100kr mnd for WoW og 100kr ekstra for BC. Isåfall kan jeg berolige deg med at account-fee er lik uavhengig av om du har BC eller ikke

Endret av Unbeaten
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Okei. Så ikke så nøye på prisen.

Tenkte ikke så mye på den heller da jeg kjøpte der for en stund siden, trengte bare en key der og da. Og det får du. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...