Stig Jøran Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Dette ser jo bra ut! Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er det bare meg, eller så dette rett og slett gammelt ut? Grafikken og detaljene i dette spillet så jo ut som det var 2 år siden det kom ut. I tillegg så var det lite gørr i videoen som lå ut her på Gamer.no, men det er det kanskje gode grunner til. Tenkte med en gang "wow, nytt SoF", men ble fort skuffet når jeg så bilder og videoer fra spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hehe blei enormt skuffet eg også når eg såg første (sensurerte) gameplay klipp fra spillet. Men dette her kan bli enkel morro. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Fy fan jeg gleder meg til dette kommer, ventetiden har vært altfor lang! Blir spennende å se hvordan multiplayerdelen blir Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Vi får se hvordan det blir, så greit ut på de filmenen, men er veldig usikker på om det kan toppe forgjengerne. Men må absolutt ha det regner jeg med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har runda det og liker spillet Litt kort, men men =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg