Gå til innhold

Mobiltelefon som tåler mye

Romy

Anbefalte innlegg

Hei er ute etter en mobil som tåler å bli kjørt over en tank, og etter en atombombe sprenger så lever den fortsatt.

Neida. Men er ute etter en mobil som tåler veldig mye.

Funksjoner:

God Kamera

Ellers vanlige funksjoner

Pris: Ingen betydning

Takk

EDIT: DET MÅ VÆRE EN NOKIA

Endret av romy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ditt valg står nok mellom Nokia 5500 Sport og Sony Ericsson w710i. Begge telefonene er støtsikre, men Nokia 5500 tåler litt mer har selv Nokia 5500 og er stor fornøyd! Kameraene på disse telefonene er Gode nok, begge mobilene har 2 Megapixel kamera som skulle holde :) Amobil har testet Nokia 5500 & SE w710i så du kan jo lese der. Men jeg vet at det var enn mann som kjørte over sinn Nokia 5500 og den virket helt ok etter på bare at den hadde knust kamera dekselet.

Begge telefonene har skritt teler noe som er bra for den aktive person som liker og ha kontroll, akkuratt der tror jeg Nokia 5500 er best den har instalerte tester f.eks Cooper-Testen og den har også Kalori-teler, Distanse-måler og gjenomsnitt's hastighet. Uansett står valge mellom de to :) Prisen mellom telefonene varierer fra 100-200,- og liger nok på over 2000 lappen begge to, uansett lykke til med valget :)

Lenke til kommentar

Eg har diverre ikkje nok kunnskapar til å gje deg gode råd om kva du bør kjøpe, men eg kan i alle fall fortelje deg kva du ikkje bør kjøpe! ;)

Eg var nemleg sjølv ute etter ein god og solid mobiltelefon for ei tid sidan, og gjekk då for Siemens M75 etter å ha lese ein del om "tøffingen". Men, denne kan eg så absolutt ikkje anbefale. Gummiforingane som var sette på for at telefonen skal vere støytsikker begynte losne og ramle av etter berre eit par månadar med mykje mildare bruk enn det denne telefonen er tenkt til. Det meiner eg er alt for dårleg for ein telefon som skal tole røff bruk...

Dessutan gjekk det heller ikkje lenge før der var dårleg kontakt med batteriet. Per i dag så har eg ein samanbretta papirlapp liggjande mellom batteriet og batteridekslet berre for å halde det på plass. Likevel så klarar telefonen å slå seg av i hytt og pine viss han får eit lite dunk på feil plass. Igjen, alt for dårleg for ein slik telefon.

På programvaresida så sluttar den innebygde vekkjarklokka å virke med jamne mellomrom når det passar for telefonen. MMS virkar av og til og av og til ikkje, og slik er det med kameraet og. Legg då til sporadiske krasj i programvaren av forskjellige typar, så bør det vere nokså opplagt kvifor eg ikkje vil anbefale andre å kjøpe denne skrothaugen... :)

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...