Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venninne viste interesse for meg, what to do?

Gjest Gjest_lexus_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lexus_*

En dag jeg og noen kompiser var på trening fikk jeg kontakt med ei jente som jeg har kjent helt siden jeg var 2år gammel (Vi er faktisk naboer), men jeg har ikke sett mye til henne i det siste. Jeg har aldri sett henne på treningstudioet jeg går på, så jeg gikk bort til henne, og hun ble veldig overasket og glad over å se meg. Hun spurte om jeg hadde nummeret hennes og at vi måtte finne på noe en dag. Men som pysa jeg er, spør jeg dere her? Sjakktrekk?

Med vennlig hilsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En dag jeg og noen kompiser var på trening fikk jeg kontakt med ei jente som jeg har kjent helt siden jeg var 2år gammel (Vi er faktisk naboer), men jeg har ikke sett mye til henne i det siste. Jeg har aldri sett henne på treningstudioet jeg går på, så jeg gikk bort til henne, og hun ble veldig overasket og glad over å se meg. Hun spurte om jeg hadde nummeret hennes og at vi måtte finne på noe en dag. Men som pysa jeg er, spør jeg dere her? Sjakktrekk?

Med vennlig hilsen.

Hva har du å tape på å ikke få det?

Ikke angre på det du ikke tørr å gjøre. Kjør på du. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
En dag jeg og noen kompiser var på trening fikk jeg kontakt med ei jente som jeg har kjent helt siden jeg var 2år gammel (Vi er faktisk naboer), men jeg har ikke sett mye til henne i det siste. Jeg har aldri sett henne på treningstudioet jeg går på, så jeg gikk bort til henne, og hun ble veldig overasket og glad over å se meg. Hun spurte om jeg hadde nummeret hennes og at vi måtte finne på noe en dag. Men som pysa jeg er, spør jeg dere her? Sjakktrekk? Med vennlig hilsen.
Hva i alle dager har du å tape?
Bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke har gjort.
Den er bare syltynn da ...! ...?
Jeg klarte ikke å koble det (du forteller oss at) hun sa til noe romantisk. Ingen grunn til å bli klam i hendene.
Det at du har håndsvette, og det med rette ...plystre ... Betyr ikke at andre behøver ursekta sin klamma hånd!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...