Gjest Gjest_lexus_* Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 En dag jeg og noen kompiser var på trening fikk jeg kontakt med ei jente som jeg har kjent helt siden jeg var 2år gammel (Vi er faktisk naboer), men jeg har ikke sett mye til henne i det siste. Jeg har aldri sett henne på treningstudioet jeg går på, så jeg gikk bort til henne, og hun ble veldig overasket og glad over å se meg. Hun spurte om jeg hadde nummeret hennes og at vi måtte finne på noe en dag. Men som pysa jeg er, spør jeg dere her? Sjakktrekk? Med vennlig hilsen. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 En dag jeg og noen kompiser var på trening fikk jeg kontakt med ei jente som jeg har kjent helt siden jeg var 2år gammel (Vi er faktisk naboer), men jeg har ikke sett mye til henne i det siste. Jeg har aldri sett henne på treningstudioet jeg går på, så jeg gikk bort til henne, og hun ble veldig overasket og glad over å se meg. Hun spurte om jeg hadde nummeret hennes og at vi måtte finne på noe en dag. Men som pysa jeg er, spør jeg dere her? Sjakktrekk? Med vennlig hilsen. Hva har du å tape på å ikke få det? Ikke angre på det du ikke tørr å gjøre. Kjør på du. Lenke til kommentar
tanx Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Vær litt forsiktig. Men er du sikker i din sak, gå absolutt for det;). Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Litt vrien. Ettersom du har kjent henne så lenge er det absolutt ikke sikkert hu vil noe mer, enda (eller har noen baktanker i heletatt). Men så lenge du holder deg unna vennestemplet, så kommer hu muligens på gli til slutt Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke har gjort. Lenke til kommentar
tanx Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jo, men det er utrolig kjipt å miste en god venn. Men hvis du ikke føler at hun betyr så mye som "venn". Da går du virkelig for det:) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Det er både risikofylt på den måten at det kan bli et rart vennskap om det ikke fungerer, men samtidig risikerer du jo at det kan bli et fint forhold ut av det. Så det er bare å reise seilene sier nå jeg Endret 10. oktober 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det kan jo hende hun bare var glad for å se deg siden dere ikke har hatt så mye kontakt i det siste. Og at hun bare vil finne på ting som venner. ....bare for å være litt negativ... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg klarte ikke å koble det (du forteller oss at) hun sa til noe romantisk. Ingen grunn til å bli klam i hendene. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Mirann, that's what I said Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 En dag jeg og noen kompiser var på trening fikk jeg kontakt med ei jente som jeg har kjent helt siden jeg var 2år gammel (Vi er faktisk naboer), men jeg har ikke sett mye til henne i det siste. Jeg har aldri sett henne på treningstudioet jeg går på, så jeg gikk bort til henne, og hun ble veldig overasket og glad over å se meg. Hun spurte om jeg hadde nummeret hennes og at vi måtte finne på noe en dag. Men som pysa jeg er, spør jeg dere her? Sjakktrekk? Med vennlig hilsen.Hva i alle dager har du å tape?Bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke har gjort.Den er bare syltynn da ...! ...?Jeg klarte ikke å koble det (du forteller oss at) hun sa til noe romantisk. Ingen grunn til å bli klam i hendene.Det at du har håndsvette, og det med rette ...plystre ... Betyr ikke at andre behøver ursekta sin klamma hånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå