eirikand Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 hei, noen som vet om detterattet kan brukes til playstation 2 selv om det er beregnet for pc? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Står under detaljer at det er til PC. Logitech sine sider viser at PS2 rattet skal være blått. Logitech Driving Force™ EX -> PS2 ratt. Endret 10. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 vet at det er til pc og det er det jeg skal bruke det til, men hadde hvert fint om det virket på ps2 å Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) har du råd, så gå for G25, den funker til det meste som har USB kontakt. Logitech's sider sier ingenting om at rattet du ønsker deg skal funke for PS2, bare PC og Mac. Endret 10. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 tenkte jeg bare skulle ha et billig ratt og da utelukker jeg g25. muligens jeg går for ett logitech driving force pro( gt4 rattet), men vet du om det virker på playstation 2 og pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå