Joachim_F Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det neste kapittelet i F.E.A.R.-serien er snart klart, og her er en spillbar demo. Les mer Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Neste kapittel er det vel ikke akkurat. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Virket greit nok.. Men ikke noe må ha spill Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Må si det var en veldig artig, men kort demo. Det er jo egentlig bare enda mer av det samme som F.E.A.R og F.E.A.R. Extraction Point, men det gjør ikke meg noe. Synes begge de to er kanongode fps-spill. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 gjør det noe om man ikke har spilt extraction point? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har spilt både det originale FEAR og tilleggspakken extraction point, begge gode spill. Gleder meg til å spille dette Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Sikkert bra action, men historien blir jo sikkert helt feil iforhold til Project: Origin. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jaja, jeg overvant fordommene og prøvde. Sånn rent historiemessig henger det jo ikke på greip - hvorfor skal en tilfeldig annen FEAR-gubbe ha samme overutviklede reflekser som hovedpersonen i det originale spillet har av helt spesifikke årsaker? Men på actionfronten holder det mål fremdeles. Mer av det samme er ikke nødvendigvis noen dårlig løsning når det er FEAR det er snakk om. Sikkert et ok spill, men at det er en ganske åpenbar melkeku hjelper ikke noe særlig når det skal konkurrere med Project Origin, som jeg håper leverer noe mer enn bare nye omgivelser og nye folk å tømme magasiner i. Lenke til kommentar
anders! Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Støtter demoen widescreen oppløsninger over 1280x1024? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg