Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pris står hvertfall ikke i stil til tjenesten.

Er jo kjekt og kunne sende bilde/film innimellom, men likevel...

Kjøper ikke forklaringen til Netcom at det er for vanskelig. På alle SE telefonene jeg har erfaring med er det veldig enkelt å sende bilder som mms. Ta bilde, trykke en tast, legg til mottaker og vips er den sendt.

Lenke til kommentar

Prisen er jo ikke i nærheten av hva den burde være. Hadde MMS vært på prisnivå med SMS, så hadde det nok blir mer brukt.

Har telebransjen noen gang vært innom den tanken? Det virker som om de konkluderer med at det er noe annet galt med MMS, fordi "våre undersøkelser viser at MMS ikke er overpriset". Forstå det den som vil... :hm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Vederhus' påstand om at MMS ikke er enkelt nok må være ukas understatement. Problemet med MMS, i tillegg til det Vederhus sier, er at det er fordømt mange innstillinger som må til i telefonen for at MMS skal sendes/mottas. riktignok kan man laste ned alt mikket fra operatørenes hjemmesider, men det blir mye fikling i menyer før alt fungerer. Problemt er først og fremst at en telefon, satt opp for MMS, WAP, modem for internett + e-postleser er så full av dataprofiler at man rett og slett går surr.

Lenke til kommentar
Vederhus' påstand om at MMS ikke er enkelt nok må være ukas understatement. Problemet med MMS, i tillegg til det Vederhus sier, er at det er fordømt mange innstillinger som må til i telefonen for at MMS skal sendes/mottas. riktignok kan man laste ned alt mikket fra operatørenes hjemmesider, men det blir mye fikling i menyer før alt fungerer. Problemt er først og fremst at en telefon, satt opp for MMS, WAP, modem for internett + e-postleser er så full av dataprofiler at man rett og slett går surr.

Innstillingene for mms får man jo automatisk med å sende mms, telefonmodell til 1999. Eller så kan man som du påpeker laste ned fra hjemmesidene. Men at det skulle være så vanskelig og så fordømt mange innstillinger, skjønner jeg rett og slett ikke. Nei dette er et forsøk på bortforklaring på en prispolitikk som har feilet helt.

Lenke til kommentar

jeg som skriver lange sms hver gang, hadde vært noe for meg. bare synd det ikke går ann å sende mms til utlandet.

iblant sender jeg mms, men det er mange som ikke har opprettet. så det blir slit noen ganger, så tar det "litt" tid for man må hente det ned og slik

Lenke til kommentar

Årsaken til at "undersøkelser viser at prisnivået ikke er for høyt" er at folk ikke bryr seg om prisen på MMS. Fordi folk aldri bruker MMS.

Og jeg er enig med vedkommende om at iPhone-kritikk som går på at den ikke har MMS ikke helt holder mål. SMS-funksjonaliteten til iPhone er kritikkverdig nok i seg selv.

Lenke til kommentar
er nok en teknologi som har gått ut på dato nå som push mail blir mer og mer vanlig...

Tror du virkelig mannen i gata kommer til å gå rundt å pushe mail? Og hvor mange av de typiske ikke-nerde-telefonene har støtt for pushmail?

Få ned mms prisen, så skal dere se at det tar av...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...