Vegard_Haug Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Reis verden rundt. Se videoen Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 oiiiiiiiiiiiiiiii Kanon digg Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Seriøst? Har du spilt SoF2? Vet du hvor crazy det er? Hoder, armer og ben flyr av så blodspruten står. Mitt absolute #1 multiplayer FPS spill! <3 De skuddene fiendene fikk fykende gjennom kroppen skulle hatt mer innvirkning på kroppens "hit-points" enn som så. Husk at her er det ikke gamle Raven Software som står bak spakene... Skeptisk :S Lenke til kommentar
Sub_Zero Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Yeeeeeehaaaaaaaaaaaw!!! ENDELIG! 10000% Enig med BoRsE!! SoF2 er det beste online MP spillet jeg har spilt til nå, håper SoF3 overgår SoF2! Hei BoRsE btw :=) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 WOW! Så ganske fint grafisk sett men tviler på at den kommer til å kunne måle seg med SOF2. Fy pokker kor eg savner sof2. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette spillet SKAL jeg ha, jeg har fra før sof 1, sof 2 og sof 2 gold edition. Jeg spilte sikkert tusenvis av timer på alle spillene, de var bare geniale. Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Skuffende trailer =/ legg merke til at alle fiendene på de forskjellige stedene er klin like, araberne har akkurat samme modell, negersoldatene med rød beret og solbriller er likt kledd og andre typen arabere vi ser er helt like. Litt bajs hvis det er sånn hele veien gjennom spillet. At man slakter hundrevis av kloner.. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Seriøst? Har du spilt SoF2? Vet du hvor crazy det er? Hoder, armer og ben flyr av så blodspruten står. Mitt absolute #1 multiplayer FPS spill! <3 De skuddene fiendene fikk fykende gjennom kroppen skulle hatt mer innvirkning på kroppens "hit-points" enn som så. Husk at her er det ikke gamle Raven Software som står bak spakene... Skeptisk :S "Hoder, armer og bein flyr av så blodspruten står" Det er jo akkurat sånn det er i SoF: Payback også. Se video: http://kotaku.com/gaming/clip/new-soldier-...tter-308384.php Endret 13. oktober 2007 av BTK Lenke til kommentar
s10an Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 lukter litt cryengine her? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er spillet nettopp annonsert? Det er jo rett rundt hjørnet. Det virker ikke som noe med spillet skiller seg særlig ut fra andre FPS, men fysikken på fiendene når du skyter de ser lekker ut. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Er spillet nettopp annonsert? Det er jo rett rundt hjørnet. Det virker ikke som noe med spillet skiller seg særlig ut fra andre FPS, men fysikken på fiendene når du skyter de ser lekker ut. Nja, de gikk ut med en offentlig uttalelse om at det var på vei for noen spe måneder siden, maks. Men jeg mener det har gått rykter tidligere. Uansett, jeg er temmelig imponert over grafikken og fysikken. Fryktet en stund at det ville se helt forjævlig ut, med tanke på at det skulle lages av et av Activision's budsjett-folk. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er enig i at fysikken imponerer. Grafikken og detaljene på fiendene imponerer veldig, men det er ingenting annet med grafikken som imponerer meg. Ser for meg mye brun ørken somm etter hvert blir ganske ensformig. Bilene og alt det andre i terrenget var ikke særlig imponerende. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 har sett flere bilder av jungel brett http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Soldier...creenshot_1.JPG Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Så bra! Flott at de varierer litt. Blir så fort kjedelig når det bare er ørken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg