Gå til innhold

Trailer: Soldier of Fortune: Pay Back

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst?

Har du spilt SoF2? Vet du hvor crazy det er? Hoder, armer og ben flyr av så blodspruten står. Mitt absolute #1 multiplayer FPS spill! <3

De skuddene fiendene fikk fykende gjennom kroppen skulle hatt mer innvirkning på kroppens "hit-points" enn som så.

Husk at her er det ikke gamle Raven Software som står bak spakene...

Skeptisk :S

Lenke til kommentar

Skuffende trailer =/ legg merke til at alle fiendene på de forskjellige stedene er klin like, araberne har akkurat samme modell, negersoldatene med rød beret og solbriller er likt kledd og andre typen arabere vi ser er helt like. Litt bajs hvis det er sånn hele veien gjennom spillet. At man slakter hundrevis av kloner..

Lenke til kommentar
Seriøst?

Har du spilt SoF2? Vet du hvor crazy det er? Hoder, armer og ben flyr av så blodspruten står. Mitt absolute #1 multiplayer FPS spill! <3

De skuddene fiendene fikk fykende gjennom kroppen skulle hatt mer innvirkning på kroppens "hit-points" enn som så.

Husk at her er det ikke gamle Raven Software som står bak spakene...

Skeptisk :S

"Hoder, armer og bein flyr av så blodspruten står"

Det er jo akkurat sånn det er i SoF: Payback også.

Se video: http://kotaku.com/gaming/clip/new-soldier-...tter-308384.php

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Er spillet nettopp annonsert? Det er jo rett rundt hjørnet. Det virker ikke som noe med spillet skiller seg særlig ut fra andre FPS, men fysikken på fiendene når du skyter de ser lekker ut. :D

Nja, de gikk ut med en offentlig uttalelse om at det var på vei for noen spe måneder siden, maks. Men jeg mener det har gått rykter tidligere. Uansett, jeg er temmelig imponert over grafikken og fysikken. Fryktet en stund at det ville se helt forjævlig ut, med tanke på at det skulle lages av et av Activision's budsjett-folk.

Lenke til kommentar

Er enig i at fysikken imponerer. Grafikken og detaljene på fiendene imponerer veldig, men det er ingenting annet med grafikken som imponerer meg. Ser for meg mye brun ørken somm etter hvert blir ganske ensformig. Bilene og alt det andre i terrenget var ikke særlig imponerende.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...