Gå til innhold

Gratis alternativ til 1881 autosøk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er den ikke gratis? I så fall leser jeg siden helt feil.

Ser ut til at den støtter de samme telefonene som 1881 sin, med unntak av 66xx. Jeg visste forøvrig ikke at dette ble sett på som reklame, men kan godt fjerne mitt innlegg om det ikke er lov til å komme med slike tips.

Lenke til kommentar
Hvordan installerer jeg "Hvem ringer"?

"Hvem ringer?" kan du laste ned ved å sende HVEMRINGER til xxxx, eller via vårt nedlastningsfelt på denne siden. Installasjonsveiledning for "Hvem ringer?" finner du her.

Etter at prøveperioden er utløpt bestemmer du selv om du vil fortsette å abonnere på tjenesten. Hvem ringer vil da koste kr 30,- per påbegynte måned. Tjenesten bruker også noe datatrafikk, og kostnadene ved dette vil komme i tillegg.

For å sperre tilgang til betalende tjenester; avinstaller programvaren eller send en SMS med kodeord �STOPP� til xxxx.

Som det ble sagt i forrige tråd om dette ønsket de flest mulig brukere. Jeg tolker det dit hen at de prøver å rekruttere brukere for en "prøveperiode" slik at flest mulig vil betale for tjenesten etter endt prøvetid. Litt lengre opp på siden leser jeg det slik at prøveperioden er på 14 dager

Du vil bli varslet når Betaversjonen blir oppdatert til endelig versjon av "Hvem ringer?". Etter oppdatering får du 14 dagers gratis bruk før du vil måtte betale for tjenesten (30,- kr/pr mnd)

1881.no har i alle fall støtte for WinMobile og UiQ i tillegg!

Uansett så er ikke reklame for en betalbar tjeneste noe man ønsker på de fleste forum! ;)

Lenke til kommentar

Hvor har du den teksten fra? Jeg får dette når jeg går inn på den adressen:

Bli betatester av "Hvem ringer?" Dette innebærer at du kan prøve tjenesten uten kostnad inntil en endelig versjon foreligger (du betaler datatrafikk til din operatør, dog av beskjeden art). Du vil bli varslet når Betaversjonen blir oppdatert til endelig versjon av "Hvem ringer?". Etter oppdatering får du 14 dagers gratis bruk før du vil måtte betale for tjenesten (30,- kr/pr mnd)

Jeg tolker det derfor som at man kan bruke denne versjonen helt gratis (jeg finner ingenting i avtalevilkårene som tilsier noe annet heller) og at om man velger å oppgradere så får man nye to uker gratis før man vil begynne å betale. Dette reflekteres også i teksten om hvordan man installerer:

Etter at prøveperioden er utløpt bestemmer du selv om du vil fortsette å abonnere på tjenesten. Hvem ringer vil da koste kr 30,- per påbegynte måned.

I så fall så har vel de som postet den andre posten faktisk drevet med reklame og nå rettet opp tekstene sine. :) Jeg jobber i alle fall ikke i Folk.no og fikk URLen på mail fra en bekjent.

1881.no har i alle fall støtte for WinMobile og UiQ i tillegg!

Det er jo helt sant, men jeg fant ingen underdel for S60. :)

Uansett så er ikke reklame for en betalbar tjeneste noe man ønsker på de fleste forum! wink.gif

Helt enig, men siden dette ikke er noen betalbar tjeneste så lar jeg derfor posten min stå. :)

Lenke til kommentar

Jeg har også installert denne klienten og må si jeg er veldig fornøyd med den i de 5 timene jeg har brukt den. Den fra 1881 har til tider vært så treg at jeg ikke har fått svar før personsvar meldinga mi har slått inn :thumbdown:

Ang reklame så står det klart og tydelig på nettsidene "Bli betatester" og at programmet kan brukes gratis frem til endelig versjon foreligger. Sånnsett er det vel helt fint å lage en tråd om det :)

Ikkeno er bedre enn gratis :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...