Slugge Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 spillt skate i rundt 4-5 timer og har bare 4 oppdrag igjen, er det bare meg eller er det veldig få oppdrag? får man flere ved evt signe med andre sponsorer? Og evt hvordan gjør man dette... Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 spillt skate i rundt 4-5 timer og har bare 4 oppdrag igjen, er det bare meg eller er det veldig få oppdrag? får man flere ved evt signe med andre sponsorer? Og evt hvordan gjør man dette... Hvis du kjører HC spilling med kun oppdrag blir det kanskje noe slikt.. Har spilt i rundt 16 timer og akkurat fått trucker sponsor... Synes noe av de artigste er å være på gode spots og leke der Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 ja det er fett, men må nesten runde det snart ettersom får folklore den 12 leke meg rundt i skate gjør jeg når jeg gamer med venner istedet.. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 lal ødelege skate opplevelsen framfor folklore ^^ Lenke til kommentar
keungz Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Ikke noe gærnt i det, vel? Har forhåndsbestilt begge selv, og jeg kommer til å gjøre det nøyaktig samme som Slugge Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 btw, for de som ikke finner alle "spot-bible" spotsene, se her: http://www.byronhadley.com/sa/skate/skate-spotbible.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå