Joachim_F Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nok en gang kjempes det om kontroll over verdensrommet, men denne gangen foregår kamphandlingene i sanntid. Les mer Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg fant en gammel perle i spillarkivet mitt i helgen - Haegemonia! Åh, det var godt å dra fram dette. Minner veldig om det spillet her, så må nok ha dette når det kommer også. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 dette minte meg litt om conquest frontiers wars og home world 2 (tror det het det) vertfall disse to har jeg spilt masse Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sins of a Solar Empire har en god del av de samme folkene som lagde Homeworld med seg, så dette kan det fort bli en 'instant classic' av. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Må innerømme at jeg likte det jeg leste her, har ikke spilt et slikt spill siden Imperium Galactica for en god del år siden, så kan bli digg med noe nytt den dag dette kommer, kan være på tide å test på nytt da, regner meg å ha ny PC som takler det innen da også Lenke til kommentar
Multianna Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hej Jeg er en beta tester for Sins of a Solar Empire, og har lavet høj kvalitet videoer af spillet. De kan downloades her gameplay video Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ser ut som et interresant spill dette her. Forøvrig så leter jeg etter et spill ganske likt dette, men du kunne bygge på selve planeten manuelt. Displayet og grafikken er vel nærmere Galactic Civilizations, enn dette derimot. Tror det er en del år gammelt. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Spillet har gått gull. slippes den 4 februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg