Gå til innhold

Hva blir prisen på Samsung Spinpoint F1 1TB ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1GB med nedlastet musikk er ikke ille å miste. Hadde vært verre å miste alle bilder fra ungen vokste opp, alle videoer fra oppveksten osv.

1 TB med nedlastede filmer gjør ikke så mye å miste, da hadde det vært værre med de 5 MBene med hovedfagsoppgave. Lagrer man kritiske data bare på harddisk, selv om man kjører speiling, er man dum. Blir noe slettet ved en feiltakelse blir det slettet på begge disker med speiling.

Lenke til kommentar

Har du 5MB med hovedfagsoppgave, har du det lagret både på serveren, laptopen, minnepenna i tillegg til at du har tilsendt det til deg selv på gmail eller hotmail

Det er ihvertfall den regelen jeg forsøker å innprente dama.

Igjen: Hvis du speiler: sett trashen din til f.eks 10 prosent (100GB? hvis du har 1TB). Slik at du kan ha det liggende der en stund før du eventuelt sletter det fullstendig.

Men igjen: 5MB med hovedfagsoppgave ligger både på speilingen, laptopen, minnepenna i tillegg til på mailen. ALDRI ha kun et dokument.

Lenke til kommentar

Hadde egentlig vært veldig greit med en terabytedisk, men etter å ha skrapt sammen til en, ville det tatt evigheter å få råd til en like stor backupdisk i tillegg. Kunne kanskje greid meg med 320GB-disken til backup, men jeg liker fortsatt ikke tanken på at man må unnvære over 2/3 av hele disken.

Lenke til kommentar
Har du 5MB med hovedfagsoppgave, har du det lagret både på serveren, laptopen, minnepenna i tillegg til at du har tilsendt det til deg selv på gmail eller hotmail

Det er ihvertfall den regelen jeg forsøker å innprente dama.

Igjen: Hvis du speiler: sett trashen din til f.eks 10 prosent (100GB? hvis du har 1TB). Slik at du kan ha det liggende der en stund før du eventuelt sletter det fullstendig.

Men igjen: 5MB med hovedfagsoppgave ligger både på speilingen, laptopen, minnepenna i tillegg til på mailen. ALDRI ha kun et dokument.

Synes det holder legge å ha det i versjonskontrollsystemet til Skolen. De tar daglig backup, og hvis de fucker opp har man noen å skylde på. I tillegg vil man jo å ha lokal kopi på alle maskinene man har hentet fra (selv om det ikke nødvendigvis er det nyeste da).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...