Mixy Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Snart går UiOs største studentdrevne arrangement av stabelen. Les mer Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er det messe for it-interesserte på uio, eller messe på uio for it-interesserte ? (dvs kan jeg stikke på foredrag, som ikke er tilknyttet uio ?) Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det startet som en aktivitetsdag/festdag for IfI-studenter. Hva det er nå er jeg usikkert på. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er det messe for it-interesserte på uio, eller messe på uio for it-interesserte ?(dvs kan jeg stikke på foredrag, som ikke er tilknyttet uio ?) Ja, det er ikke noe problem Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Det er en messe på UiO, for IT-interesserte Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er selv student på IFI, første året. Gleder meg til denne messen siden jeg ikke har vært med på den før. Masse bra foredrag er det også Lenke til kommentar
chaibi Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg sitter i årets styre og kan fortelle at det blir et veldig bra arrangement. Premiene ble avgjort idag og det kommer til å deles ut Playstation 3, Nintendo Wii, Ekstern HD på 1 TB, mobiltelefoner, Canon Digital Ixus 950, Ipod nano og touch med mer. Mye snacks altså. Husk: dagen@ifi er åpen for alle! Lenke til kommentar
eha Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Eyh! Mitt bilde, jo! Har dere lov til dette, da? OK, da, siden dere er studenter Lenke til kommentar
eha Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Eyh! Mitt bilde, jo! Har dere lov til dette, da? Fedrick reagerte dritkjapt iallfall. Takk skal du ha! Litt mer on topic: Dagen@ifi er et arrangement som bare blir større og større. Tror og håper på en knall dag for alle sammen. Dette blir første gang jeg skal stå "på andre siden" av bordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå