ilpostino Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 jeg har laget et bat-script som redigerer registeret på maskinen. denne koden legger til en fil som blir å finne under Verktøy -> Tilleg i Powerpoint. Den blir lagt til men problemet er at den ikke blir valgt eller huket av. noen som vet hvordan det kan gjøres? @echo off; P:\Tools\Reg add "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\PowerPoint\AddIns\DLInternet\Path"="C:\Documents and Settings\%username%\Programdata\Microsoft\Tillegg\DLInternet.ppa" P:\Tools\Reg add "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\PowerPoint\AddIns\DLInternet\AutoLoad=dword:00000001" Lenke til kommentar
thekid Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Ikke akkurat svar, men et tips som du sikkert har prøvd: Har du prøvd å se hvilke verdier Power Point faktisk endrer når du legger til manuelt med Process Monitor? Reddet meg mange ganger. Endret 10. oktober 2007 av thekid Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 det programmet har jeg aldri hørt om engang men det skal testes ut. takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå