Gå til innhold

Forskjellen mellom Sony NWZ-S618 og NWZ-A818?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har 818, men så dessverre ikke på 618 når jeg gikk inn på Sony-butikken og kjøpte den. Liker rett og slett ikke utseendet...for mye plastikk?

Finner ikke noen mål på nettsiden, men ut fra bildene ser 818 en del tynnere ut enn 618. Den er hvertfall megatynn og liten og lett!

Det jeg vet er forskjellig, er at 618 har radio (noe 818 ikke har), men ørepluggene som følgermed 818 er syyyyykt mye bedre. Jeg har prøvd mange forskjellige øreplugger opp igjennom årene (Koss, Sennheiser, Phillips etc.), men disse er by far de med både best lyd og som er mest komfortable. Hadde lett betalt 400,- kun for øreproppene om jeg hadde visst at de var så gode.

Lenke til kommentar

818 er tynnere men litt bredere og lengre, har 0,2" større skjerm, og ikke radio, jeg tror vel at det er det meste, 618 har en veldig god radio og blir du lei av musikken på spilleren eller vil høre på radio bare er den å anbefale, jeg vil vel også tro at den er mer komfortabel å holde i hånda/bruke...

Endret av snillest
Lenke til kommentar
818 er tynnere men litt bredere og lengre, har 0,2" større skjerm, og ikke radio, jeg tror vel at det er det meste, 618 har en veldig god radio og blir du lei av musikken på spilleren eller vil høre på radio bare er den å anbefale, jeg vil vel også tro at den er mer komfortabel å holde i hånda/bruke...

Hehe, tror det er spurt om hva som er forskjellen, ikek "hva man tror er best å holde i hånden" ;) 818 har mindre funksjoner, men dyrere. Hvorfor? Fordi den er mindre, er ikke laget av noe plast, og har helt råe ørepropper. Om man velger radio fremfor de funksjonene er nå så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...