Gå til innhold

Half Life 2 Episode 2 er KONGE :) Inneholder Spoilere !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg det ikke. folk drar frem han der "Adrian Shepherd" fra Opposing Force hele tiden. Han har ikke noe med Half-Life historien å gjøre. Gearbox lagde kun dette som en spinoff. Det har ikke noe direkte med HL å gjøre så lenge ikke VALVe selv har sagt det noe jeg ikke har hørt og jeg vanker på steampowered forumet.

 

De sa "forget about freeman" i Half-Life, jeg sier "forget about Shepherd"!

Lenke til kommentar

Jeg er også veldig fornøyd med Episode 2. Langt bedre enn Episode 1, på nesten alt. Det var så mange "wow" øyeblikk og jeg gliste nesten i ett sett. Fantastisk fortelling og en halsbrekkende slutt. Liker også hvordan de bittesmå pusslebitene begynner å komme litt på plass.

 

Har faktisk ingenting negativt å si om Episode 2... Nærmest perfekt. Og nå blir ventetiden på den siste episoden så mye lengre. Nesten godt vi ikke fikk en teaser etter spillet var ferdig.

 

Og snart skal jeg runde spillet i kommentarmodus. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Episode 2 var så sinnsykt bra, story`n eier (noe som gjør Half Life serien sykt bra) og Hunters var digge, jeg lurer på hvor mange ganger jeg vil spille den delen når jeg skulle beskytte rakketen fra Hunters og Striders, jeg satt bare og gliste hele tiden :woot:

Slutten var enormt bra, jeg må si jeg liker den type slutt.

 

Jeg sitter nå da her og venter til Ep.3 da :wee:

 

Edit: Leif var en tur innom..

Endret av M.F.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Etter å ha fått radar på bilen i ep2, hva i huleste skal jeg gjøre med gjenstandene jeg finner? Er jeg helt stokk dum?

 

Så langt er ep2 råbra, liker spesielt hulene med vannpyttene i begynnelsen av spillet.

 

Er episode 1 like bra? Har ikke spilt det...

Lenke til kommentar
Etter å ha fått radar på bilen i ep2, hva i huleste skal jeg gjøre med gjenstandene jeg finner? Er jeg helt stokk dum?

 

Så langt er ep2 råbra, liker spesielt hulene med vannpyttene i begynnelsen av spillet.

 

Er episode 1 like bra? Har ikke spilt det...

 

Legger svaret i Spoiler for sikkerhetskyld.

 

 

Radaren viser Hemmelige Supply crates som ligger rundt forbi. Selve "dingsen" tror jeg ikke er til noe spesielt.

 

og ja, Episode 1 er like bra!

Lenke til kommentar

Jeg brukte 5.3 timer i følge Steam. En del av dette gikk med på loking og lignende som alltid hører med første gang man spiller gjennom et spill :p

 

Nå tenker jeg å la det ligge i noen dager, for å så spille deg igjen, denne gang med kommentator (hvis det finnes da, er faktisk ikke helt sikker) og med koder. (god/buddha, Impulse 101, noclip og host_timescale)

Lenke til kommentar
Jeg brukte 5.3 timer i følge Steam. En del av dette gikk med på loking og lignende som alltid hører med første gang man spiller gjennom et spill :p

 

Nå tenker jeg å la det ligge i noen dager, for å så spille deg igjen, denne gang med kommentator (hvis det finnes da, er faktisk ikke helt sikker) og med koder. (god/buddha, Impulse 101, noclip og host_timescale)

 

Hvor kan du finne ut hvor lang tid du brukte? Så i Xfire, men spillet har tydeligvis ikke kommet med der. Fant Hl2 og Episode 1 men ikke Episode 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...