AntifA Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Har et problem som jeg faktisk ikke skjønner bæret av. Når jeg skal legge inn spill osv skjer dette ALDRI uten masse blåskjermer. Som regel må jeg prøve å legge inn et spill ca 5 ganger før jeg endelig før det inn, og når det skjer er det som regel mye rart som er galt med spillet. La inn mafia her en dag, og det er 3 cd'er. Nå har jeg sikkert hatt 40 blåskjermer, og har 3 versjoner av spillet inne, for på hver versjon er det noen deler av spillet som ikke funker. Nå høres det sikkert ut som om det er en feil med cd stasjonen, men jeg aner bare ikke hva. Feilmeldingene jeg får er som regel bare blåskjerm pluss masse uforståelige tall.. Av og til får jeg noe ala "BAD_POOL_CALLER" Igår fikk jeg derimot en ganske artig feilmelding. "En enhetsdriver har skadet det utførende minneutvalget." Har ikke peiling på hva det vil si rett og slet.. Fikk tips om at jeg måtte legge inn service pack2 til win2000, før men det hjalp egentlig ingenting. (Det skulle fikse det med BAD_POOL_CALLER iaf) Har prøvd å avinnstallere cd driven, og legge den inn på nytt uten at det hjalp. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan prøve å finne ut hva som er galt, og hvordan jeg skal fikse dette? All hjelp mottas med takk! (Edit: Fjerna noen greier om noen filer jeg fant ut neppe hadde noe med saken og gjøre.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå