kindings Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Dumt at de har tatt bort muligheten med betaling av kort i forveien, men forstår også hvorfor de har gjort det. Har de tatt bort muligheten for å betale med kort? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Takk for at tråden min har tatt av i en helt annen retning :-) Ikke så nøye, den var i ferd med å dø ut. Let the fight begin! Feil. Om tråden sklir ut frå sitt opprinnelege emne og trådstarter ikkje har interesse av å diskutere meir er det betre at tråden stenges enn at den blir fyllt opp av innlegg som ikkje har med saken å gjere. Har du noko kommentar her? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har svært gode erfaringe med handel på NetshopOslo, men styr for all del unna telefonen til dem. Etter å ha vært der utallige ganger, vet jeg at de ikke svarer telefonen så lenge de holder på med en kunde eller annet kontorarbeid. Det er slettes ikke uvanlig med 15 min ventetid der i gården... Det er kanskje litt ødeleggende at de ikke er så flinke på telefon eller mails og kanskje Netshop ser denne tråden og tar dette til etterrettning? Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Feil. Om tråden sklir ut frå sitt opprinnelege emne og trådstarter ikkje har interesse av å diskutere meir er det betre at tråden stenges enn at den blir fyllt opp av innlegg som ikkje har med saken å gjere. Har du noko kommentar her? Beklager. Glemte [sarcasm]Takk for at tråden min har tatt av i en helt annen retning :-) Ikke så nøye, den var i ferd med å dø ut.[/sarcasm]-taggene mine. Det er greit å fortsette denne tråden så lenge det ikke sklir helt fullstendig ut. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Får heller ikke kontakt med netshop. Har sendt en hau med mailer fra tidsrommet to uker siden til nå. Skal prøve å ringe i morgen, men det ser jo ikke ut til å funke det heller. Risikerer å miste varene jeg kjøpte på timesalg, og å ikke få låne-PC-en jeg har krav på. =( Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja slik kan det gå når man tar på seg for mye arbeid. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har også hatt problemer med å nå dem den siste uken, men regner med at dette bare er midlertidige problemer, og at det snart vil være som før igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå