Gå til innhold

Noen som får kontakt med Netshop?

Anbefalte innlegg

Bare lurer.

Har sendt fire-fem mailer den siste tiden, og nå har jeg sittet 10 minutter i telefonkø.

Er kanskje ikke verdens mest tålmodige person, men Netshop begynner å irritere meg.

Noen andre som har problemer med å komme igjennom?

Rettelse: Har sendt ENDA en epost, og etter et kvarter i telefonkø har jeg nå gitt opp. Forsøkte å ringe til salg, men han satte meg bare videre. Var ikke veldig interessert å hjelpe meg. Er litt irritert. Virker som om det kun er Stian på netshop som er på jobb i dag.

Endret av bono_head
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De sendte meg bare en av de tre diskene jeg har bestilt, men jeg har ikke fått kontakt med dem på e-post. Har ikke giddet å ringe ennå: stress. Bestiller nok ikke der igjen.

EDIT:

Noen andre enn meg som la merke til at Komplett.no leste denne tråden, forresten?

Endret av xNINJA
Lenke til kommentar

Har hatt problemer å nå dem mange ganger - både på mail og på telefon (support og retur). Hvis du prøver å ringe salgsavdeling svarer de rimelig raskt.

Sendte dem mail for 3 dager siden - ingen svar.

Har en support-/retursak hos dem siden juli - har fortsatt ikke fått pengene utbetalt.

Lenke til kommentar
Bare lurer.

Har sendt fire-fem mailer den siste tiden, og nå har jeg sittet 10 minutter i telefonkø.

Er kanskje ikke verdens mest tålmodige person, men Netshop begynner å irritere meg.

Noen andre som har problemer med å komme igjennom?

Rettelse: Har sendt ENDA en epost, og etter et kvarter i telefonkø har jeg nå gitt opp. Forsøkte å ringe til salg, men han satte meg bare videre. Var ikke veldig interessert å hjelpe meg. Er litt irritert. Virker som om det kun er Stian på netshop som er på jobb i dag.

Tror de har problemer med mailsystemet for tiden.

Fikk bekreftlese på ordre her i går. Fire dager etter at varen var levert og hetet.

Lenke til kommentar

Kan bekrefte at det er noe krøll med mailsystemet til Netshop.

Bestilte noe hos NetshopOslo på lørdag, fikk på tirsdag mail om både ordre og leveringsbekreftelse. Kan også sies at jeg hentet varene på lørdag, samme dag jeg bestilte.

Dumt at de har tatt bort muligheten med betaling av kort i forveien, men forstår også hvorfor de har gjort det.

Lenke til kommentar

Jeg har vært kunde der siste året, og opplever retur som utilgjengelig både på e-post og telefon. Når man som forbruker mottar et produkt som ikke lar seg slå på kan ikke jeg se at det er i tråd med lovverket at selger innen fjernsalg venter i tre uker med å svare. Har Forbrukerrådet noen oversikt over antall henvendelser om Netshop? Jeg ville vært forsiktig med å benytte Netshop per dato til annet enn produkter med lav eller helst ingen risiko for mangel.

Lenke til kommentar
Jeg har vært kunde der siste året, og opplever retur som utilgjengelig både på e-post og telefon. Når man som forbruker mottar et produkt som ikke lar seg slå på kan ikke jeg se at det er i tråd med lovverket at selger innen fjernsalg venter i tre uker med å svare. Har Forbrukerrådet noen oversikt over antall henvendelser om Netshop? Jeg ville vært forsiktig med å benytte Netshop per dato til annet enn produkter med lav eller helst ingen risiko for mangel.

Dette er jeg svært uenig i,og det baserer jeg på mitt mangeårige forhold til den butikken og at jeg er storforbruker uten noen problemer så langt.

Mye av det jeg bestiller/retunerer/reklamerer på er bestilt i forskjellige personers navn og det er således ikke min e-post eller mitt telefonnr som brukes ved hennvendelser ang disse tingene,så det kan således heller ikke hevdes at det er jeg som får spesialservice,slik det har vært anntydet tidligere på forumet.

At det har vært problemer med å komme gjennom siste uken er riktig og det har jeg tenkt å finne ut av .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Dette er jeg svært uenig i,og det baserer jeg på mitt mangeårige forhold til den butikken og at jeg er storforbruker uten noen problemer så langt.

Mye av det jeg bestiller/retunerer/reklamerer på er bestilt i forskjellige personers navn og det er således ikke min e-post eller mitt telefonnr som brukes ved hennvendelser ang disse tingene,så det kan således heller ikke hevdes at det er jeg som får spesialservice,slik det har vært anntydet tidligere på forumet.

At det har vært problemer med å komme gjennom siste uken er riktig og det har jeg tenkt å finne ut av .

Jeg forstår at vi gir uttrykk for ulike erfaringer når det gjelder Netshop, og utfra at du ikke spesifiserer nærmere hva du er uenig i, at vi også muligens har forskjellig syn på hva som er lovstridig eller ikke. Hvis du er fornøyd med Netshop, er det flott. Jeg for min del vil altså oppfordre til forsiktighet basert på mine opplevelser.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på akkuratt dette med retur. Du sier at du bestiller i andres navn. Hvordan håndterer de retur når du reklamerer på noe bestilt i andres navn? De sa til meg sist I DAG at de ikke kan betale forsinkelsesrente til meg fordi det er en annen som har bestilt vare, og ikke jeg (at jeg ikke er juridisk eier, selv om jeg har faktura). Men de kunne trekke i avskriving ca. 2500 kroner for et produkt som ble brukt i 1 år, og som kostet ca. 4000 kroner.

Er ikke loven slik hvis de beregner avskriving skal de også beregne forsinkelsesrente?

Lenke til kommentar
Jeg forstår at vi gir uttrykk for ulike erfaringer når det gjelder Netshop, og utfra at du ikke spesifiserer nærmere hva du er uenig i, at vi også muligens har forskjellig syn på hva som er lovstridig eller ikke. Hvis du er fornøyd med Netshop, er det flott. Jeg for min del vil altså oppfordre til forsiktighet basert på mine opplevelser.
Det skulle vel være åpenbart hva jeg er uenig i,nemmelig denne advarselen:
Jeg ville vært forsiktig med å benytte Netshop per dato til annet enn produkter med lav eller helst ingen risiko for mangel.
Jeg lurer på akkuratt dette med retur. Du sier at du bestiller i andres navn. Hvordan håndterer de retur når du reklamerer på noe bestilt i andres navn? De sa til meg sist I DAG at de ikke kan betale forsinkelsesrente til meg fordi det er en annen som har bestilt vare, og ikke jeg (at jeg ikke er juridisk eier, selv om jeg har faktura). Men de kunne trekke i avskriving ca. 2500 kroner for et produkt som ble brukt i 1 år, og som kostet ca. 4000 kroner.Er ikke loven slik hvis de beregner avskriving skal de også beregne forsinkelsesrente?
Når jeg bestille for andre,så plukker jeg varene etter at jeg har annbefalt dem hva de bør kjøpe og vi er enige om dette,det blir deres navn på bestillingen,deres e-post og deres konto beløpet trekkes fra,ergo er ikke jeg synelig i denne prosessen og den blir det samme som om de selv hadde bestilt.Hovedårsaken til at jeg gjør det slik er fordi det da blir enklere for kunden å søke retur/support og i tillegg slipper jeg å ha problemer med folk som ikke gidder hente pakken når den kommer,for er den da i mitt navn er det jo jeg som må ta støyten.
Lenke til kommentar

En ting er sikkert, jeg skal aldri mer kjøpe fra Netshop, det tok rundt en måned med en retursak jeg hadde (fra de hadde mottatt tingen til jeg fikk ny på garantien). Om de ikke hadde fått ut fingern, hadde det blitt Forbrukerrådet.

Endret av Svedge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...