marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Bare lurer. Har sendt fire-fem mailer den siste tiden, og nå har jeg sittet 10 minutter i telefonkø. Er kanskje ikke verdens mest tålmodige person, men Netshop begynner å irritere meg. Noen andre som har problemer med å komme igjennom? Rettelse: Har sendt ENDA en epost, og etter et kvarter i telefonkø har jeg nå gitt opp. Forsøkte å ringe til salg, men han satte meg bare videre. Var ikke veldig interessert å hjelpe meg. Er litt irritert. Virker som om det kun er Stian på netshop som er på jobb i dag. Endret 10. oktober 2007 av bono_head Lenke til kommentar
haalo Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) De sendte meg bare en av de tre diskene jeg har bestilt, men jeg har ikke fått kontakt med dem på e-post. Har ikke giddet å ringe ennå: stress. Bestiller nok ikke der igjen. EDIT: Noen andre enn meg som la merke til at Komplett.no leste denne tråden, forresten? Endret 10. oktober 2007 av xNINJA Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har hatt problemer å nå dem mange ganger - både på mail og på telefon (support og retur). Hvis du prøver å ringe salgsavdeling svarer de rimelig raskt. Sendte dem mail for 3 dager siden - ingen svar. Har en support-/retursak hos dem siden juli - har fortsatt ikke fått pengene utbetalt. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Tror de bare har Stian på salg jeg. Han setter over til en telefon som bare står å ringer på et kontor, fordi de ikke har noen på returavdelingen. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Bare lurer. Har sendt fire-fem mailer den siste tiden, og nå har jeg sittet 10 minutter i telefonkø. Er kanskje ikke verdens mest tålmodige person, men Netshop begynner å irritere meg. Noen andre som har problemer med å komme igjennom? Rettelse: Har sendt ENDA en epost, og etter et kvarter i telefonkø har jeg nå gitt opp. Forsøkte å ringe til salg, men han satte meg bare videre. Var ikke veldig interessert å hjelpe meg. Er litt irritert. Virker som om det kun er Stian på netshop som er på jobb i dag. Tror de har problemer med mailsystemet for tiden. Fikk bekreftlese på ordre her i går. Fire dager etter at varen var levert og hetet. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 dessverre oppleves det tregt hos flere nettbutikker,ikke bare hos Netshop. Jeg skal imidlertid prøve å få en dialog med folk der og høre hva som skjer,slik det er nå er det i alle fall for tregt. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Satser på at du får noe til snekkern. For jeg får ihvertfall ikke noe svar. Hverken på telefon, eller epost. Og personlig oppmøte har jeg ikke tid til (600 kilometer er litt vel langt). Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kan bekrefte at det er noe krøll med mailsystemet til Netshop. Bestilte noe hos NetshopOslo på lørdag, fikk på tirsdag mail om både ordre og leveringsbekreftelse. Kan også sies at jeg hentet varene på lørdag, samme dag jeg bestilte. Dumt at de har tatt bort muligheten med betaling av kort i forveien, men forstår også hvorfor de har gjort det. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Da må de ha hatt krøll en stund nå, for det er omtrent ikke mulig å få kontakt med dem. Er mailsystemet sammen med telefonen? Begynner å bli lei av å ringe å mase for et enkelt spørsmål. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Var ikke noe problem å komme gjennom på mail igår iallfall....Fikk svar etter noen få timer Ordrestatusen på sida dems derimot er jeg litt skeptisk til, om ting står som levert eller ikke varierer fra dag til dag.... Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg sendte inn en RMA forespørsel nå i kveld og fikk positivt svar etter kort tid. Svaret kom kl 19.20 så de jobber i alle fall lange dager. Synes det er bra. Endret 10. oktober 2007 av Necrodus Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Bare meg som de ikke svarer til dag. Lenke til kommentar
ClearBlueNight Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har vært kunde der siste året, og opplever retur som utilgjengelig både på e-post og telefon. Når man som forbruker mottar et produkt som ikke lar seg slå på kan ikke jeg se at det er i tråd med lovverket at selger innen fjernsalg venter i tre uker med å svare. Har Forbrukerrådet noen oversikt over antall henvendelser om Netshop? Jeg ville vært forsiktig med å benytte Netshop per dato til annet enn produkter med lav eller helst ingen risiko for mangel. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jeg har vært kunde der siste året, og opplever retur som utilgjengelig både på e-post og telefon. Når man som forbruker mottar et produkt som ikke lar seg slå på kan ikke jeg se at det er i tråd med lovverket at selger innen fjernsalg venter i tre uker med å svare. Har Forbrukerrådet noen oversikt over antall henvendelser om Netshop? Jeg ville vært forsiktig med å benytte Netshop per dato til annet enn produkter med lav eller helst ingen risiko for mangel. Dette er jeg svært uenig i,og det baserer jeg på mitt mangeårige forhold til den butikken og at jeg er storforbruker uten noen problemer så langt. Mye av det jeg bestiller/retunerer/reklamerer på er bestilt i forskjellige personers navn og det er således ikke min e-post eller mitt telefonnr som brukes ved hennvendelser ang disse tingene,så det kan således heller ikke hevdes at det er jeg som får spesialservice,slik det har vært anntydet tidligere på forumet. At det har vært problemer med å komme gjennom siste uken er riktig og det har jeg tenkt å finne ut av . Endret 11. oktober 2007 av Snekker`n Lenke til kommentar
ClearBlueNight Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Dette er jeg svært uenig i,og det baserer jeg på mitt mangeårige forhold til den butikken og at jeg er storforbruker uten noen problemer så langt.Mye av det jeg bestiller/retunerer/reklamerer på er bestilt i forskjellige personers navn og det er således ikke min e-post eller mitt telefonnr som brukes ved hennvendelser ang disse tingene,så det kan således heller ikke hevdes at det er jeg som får spesialservice,slik det har vært anntydet tidligere på forumet. At det har vært problemer med å komme gjennom siste uken er riktig og det har jeg tenkt å finne ut av . Jeg forstår at vi gir uttrykk for ulike erfaringer når det gjelder Netshop, og utfra at du ikke spesifiserer nærmere hva du er uenig i, at vi også muligens har forskjellig syn på hva som er lovstridig eller ikke. Hvis du er fornøyd med Netshop, er det flott. Jeg for min del vil altså oppfordre til forsiktighet basert på mine opplevelser. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Mye av det jeg bestiller/retunerer/reklamerer på er bestilt i forskjellige personers navn og det er således ikke min e-post eller mitt telefonnr som brukes ved hennvendelser ang disse tingene,så det kan således heller ikke hevdes at det er jeg som får spesialservice,slik det har vært anntydet tidligere på forumet. Jeg lurer på akkuratt dette med retur. Du sier at du bestiller i andres navn. Hvordan håndterer de retur når du reklamerer på noe bestilt i andres navn? De sa til meg sist I DAG at de ikke kan betale forsinkelsesrente til meg fordi det er en annen som har bestilt vare, og ikke jeg (at jeg ikke er juridisk eier, selv om jeg har faktura). Men de kunne trekke i avskriving ca. 2500 kroner for et produkt som ble brukt i 1 år, og som kostet ca. 4000 kroner. Er ikke loven slik hvis de beregner avskriving skal de også beregne forsinkelsesrente? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg forstår at vi gir uttrykk for ulike erfaringer når det gjelder Netshop, og utfra at du ikke spesifiserer nærmere hva du er uenig i, at vi også muligens har forskjellig syn på hva som er lovstridig eller ikke. Hvis du er fornøyd med Netshop, er det flott. Jeg for min del vil altså oppfordre til forsiktighet basert på mine opplevelser.Det skulle vel være åpenbart hva jeg er uenig i,nemmelig denne advarselen:Jeg ville vært forsiktig med å benytte Netshop per dato til annet enn produkter med lav eller helst ingen risiko for mangel. Jeg lurer på akkuratt dette med retur. Du sier at du bestiller i andres navn. Hvordan håndterer de retur når du reklamerer på noe bestilt i andres navn? De sa til meg sist I DAG at de ikke kan betale forsinkelsesrente til meg fordi det er en annen som har bestilt vare, og ikke jeg (at jeg ikke er juridisk eier, selv om jeg har faktura). Men de kunne trekke i avskriving ca. 2500 kroner for et produkt som ble brukt i 1 år, og som kostet ca. 4000 kroner.Er ikke loven slik hvis de beregner avskriving skal de også beregne forsinkelsesrente?Når jeg bestille for andre,så plukker jeg varene etter at jeg har annbefalt dem hva de bør kjøpe og vi er enige om dette,det blir deres navn på bestillingen,deres e-post og deres konto beløpet trekkes fra,ergo er ikke jeg synelig i denne prosessen og den blir det samme som om de selv hadde bestilt.Hovedårsaken til at jeg gjør det slik er fordi det da blir enklere for kunden å søke retur/support og i tillegg slipper jeg å ha problemer med folk som ikke gidder hente pakken når den kommer,for er den da i mitt navn er det jo jeg som må ta støyten. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Takk for at tråden min har tatt av i en helt annen retning :-) Ikke så nøye, den var i ferd med å dø ut. Let the fight begin! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) En ting er sikkert, jeg skal aldri mer kjøpe fra Netshop, det tok rundt en måned med en retursak jeg hadde (fra de hadde mottatt tingen til jeg fikk ny på garantien). Om de ikke hadde fått ut fingern, hadde det blitt Forbrukerrådet. Endret 11. oktober 2007 av Svedge Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Må innrømme det at jeg er faktisk helt enig Svedge. Jeg forlanger et visst minstenivå på service, og det får jeg ikke på Netshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå