Gå til innhold

Leter etter ny abo.

Anbefalte innlegg

Per i dag har jeg OneCall faktura, trodde det skulle bli billig for meg, men neida...!!

Har funnet ut at jeg er superbruker. forrige mnd hadde jeg regning på 2200,- og denne mnd 1400,-

Da er det på tide å finne et annet abo, hvilken er jeg ikke sikker da det er så mange her ute.

Jeg er ekstrem glad i å sende meldinger, kan havne opp mot 200-300 per dag(!)

jeg ringer ikke ofte, men når jeg først ringer så sitter jeg gjerne minst 1t og utover.

De fleste samtalene beveger seg ut til Danmark og Sverige, samme med meldinger.

Derfor lurer jeg da på om dere veit om nokon bra abo? billig sms/ringe minutt til utlandet?

Har forsøkt å titte på telepriser.no, men finner ikke noe ut av ved bruk til utlandet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å ringe utlandet er dyrt. Det gjelder i hovedsak alle leverandører, men sjekk f.eks. www.lebara.no, som er spesialister på utenlandssamtaler.

Ringer du mye til Sverige, bør du ha Tele2. Der koster det aldri mer enn prisen tilsvarende samtaler fra Tele2 -> Netcom når du ringer svenske mobiler.

Ellers kan du få fastpris for samtaler innen Norge, SMS og MMS fra www.nutel.no til rett under 600 kroner/mnd.

Endret av thevoice
Lenke til kommentar

Nutel Kill Bill Fastpris kan jo kanskje passe. 999kr i etablering. 599kr i mnd, der du sender SMS og ringer ubegrenset.

Egne priser for videosamtaler, GPRS og helt sikkert utenlandssamtaler.

Har ingen erfaringer med Nutel selv, men så dette abb. for en stund siden, og tenkte umiddelbart på dette. Du kan jo sende en mail og høre med priser utenlands osv.

Lenke til kommentar

Dersom du har en telefon med wifi kan du bruke Vyke, koster deg da 30 øre pr. samtale til Sverige/Danmark uansett hvor lenge du snakker pr. gang, sms 13 øre. Dersom du ikke har en slik telefon så er Tele2 den rimligste løsningen da du ringte en del til Sverige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...