Gå til innhold

Stilige PC spill

Anbefalte innlegg

Hei!

Kan hende at denne posten er helt på jordet men jeg vet helt seriøst ikke hvordan jeg ellers skal få gjort det.

Det er snart 1 år siden jeg holdt på med dataspill og hele tida spilte det nyeste osvosv. Men nå skal jeg investere i ny prosessor og nytt skjermkort. 5600+ og 7900GTX så det er helt greie specs.

Da vil jeg gjerne vite hvilke spill som er bra og hvilke spill jeg burde se etter i framtiden.

Bilpill er ikke noe jeg interesserer meg for før det nye need for speed kommer. Men jeg er et ludder etter FPS spill og stealthspill/tenkespill som splinter cell og den lengste reisen.

Kan dere hjelpe meg og ramse opp litt spill til meg? Nye og "gamle" bare de er bra! :) Trenger ikke nevne HL2-Orange box for den har jeg allerede bestilt = )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

tja du har jo crysis som kommer nå i november sammen med solider of fortune, du har jo også det siste splinter cell spillet hvis du ikke har spilt det

Lenke til kommentar

Jeg kan virkelig anbefale I.G.I serien, og det nyeste spillet I.G.I 2 Covert Strike er et kjempebra spill hvis du liker litt taktikk og tenking. :) De eldre I.G.I spillene er også ganske bra egentlig, men de kan kansje være litt vanskeligere å få tak i nå til dags.

Soldier of fortune er også dritgøy online, jeg har både 1'ern og 2 er'n samt gold edition, og jeg kan spille det enda den dag i dag, og det er like underholdende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...