oivind_skar Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 En omfattende undersøkelse foretatt av svenske Motormännen viser at antallet feil på nesten nye biler øker. Volvo V50 står lengst på verksted, mens hybridbilen Toyota Prius har færrest feil av alle. Les mer Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Både SAAB 9-3 og BMW 3-serie har mindre feil enn Toyota avensis. Så det er det vel ingen grunn til og velge en kjedelig toyota ? eller...? Lenke til kommentar
flaten1 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Men undersøkelsen sier ikke noe om hva slags feil det er. Litt forskjell om det er koppeholderen eller bremsene... Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Men undersøkelsen sier ikke noe om hva slags feil det er.Litt forskjell om det er koppeholderen eller bremsene... ifølge motormannen så har avensisen flere alvorlige feil, så jeg tviler på koppholder ligger under alvorlige feil Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Både SAAB 9-3 og BMW 3-serie har mindre feil enn Toyota avensis. Så det er det vel ingen grunn til og velge en kjedelig toyota ? eller...? Kjedelig Toyota? Saab 9-3 er ikke en kjedelig bil? Saab er vell noe av det kjedeligste som er i mine øyne. Toyota har i allefal modeller som Supra, Celica,MR2, og mange andre morsomme biler som ikke selges i Europa. Kommer også med en ny modell LF-A med over 500 hk om ikke lenge. Lexus har også veldig mye gøy og det er Toyota. Saab har jo bare kjedelige gubbebiler med masse feil på. Når jeg hører Saab tenker jeg gammal gubbe med hatt på 40- år Avensis bygges i England så er nok derfor den ligger mye dårligere ann enn andre modeller fra Toyota. Endret 10. oktober 2007 av Dennis87 Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Helt enig at toyota har mange spennede biler, men ikke avensis altså en bil som er i samme klasse som saab 9-3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Feil som oppstår innenfor garanti er vel uansett ikke like intressant som feil og kostnader knyttet til bilene etterpå? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Feil som oppstår innenfor garanti er vel uansett ikke like intressant som feil og kostnader knyttet til bilene etterpå? Det er interessant da folk ofte blir fri for bil i noen dager mens de venter på deler/time på verksted. Kom vel ikke som noen bombe at tysk+fransk hadde mest feil. Lenke til kommentar
Swe Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det er interessant da folk ofte blir fri for bil i noen dager mens de venter på deler/time på verksted.Kom vel ikke som noen bombe at tysk+fransk hadde mest feil. Enig. Det er om mulig enda mer irriterende å stadig vekk måtte dra på verkstedet med sin splitter nye bil enn å gjøre det når bilen tross alt har fått noen års mishandling på nakken. Selv om man slipper å betale av egen lomme i førstnevnte tilfelle. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen kjøper kanskje ny bil i håp om å slippe å ha fo rmange verkstedsturer.. men det nytter jo ikke Kanke si at min egen bil går helt feilfritt mellom hver service alltid heller da.. Dukker da opp noe i ny og ne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg