mcgroven Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det er bare litt over en måned til Crysis kommer. Takler din PC skytespillet? Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Med nytt skjermkort om halvannen måned blir det nok ikke langt unne "Ultra High" elns! Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jaj, med muligens 2stk 2900pro blir det ivertfall Ultra High her =D Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Litt syke krav egentlig xD Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det som igrun står er vel at spillet funker helt greit på en ny Vistabasert pc som er bygd med spill i bakhodet. Men det er vel gjerne sånn at selv et 'anbefalt system' ikke makser ut alt med full flyt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Deilig å ha ny PC. Kan spille de nyeste spilla uten större bekymringer. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 lenge siden jeg har hatt en pc som kun har nådd opp til anbefalt systemkrav på nye spill... fra tidligere tider er min erfaring at anbefalt systemkrav er det man minimum bør ha for å få en GREI opplevelse. anbefalt systemkrav er som regel å sette detaljnivå osv. på medium. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tror ingen av dere kan spille Crysis med skikkelig flyt på høye innstillinger. Jf. Tom's Hardwares test Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tror ingen av dere kan spille Crysis med skikkelig flyt på høye innstillinger. Jf. Tom's Hardwares test Hvorfor ikke? Singleplayer demo'en på The Experience kjørte jo på 8800GTS helt glatt. Mener de brukte 2 GB ram og. Fikk ikke spurt de der og da, men har hørt det senere. Var en del som fikk det som svar. Så på høye instillinger burde ikke være noe som helst problem. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvorfor ikke? Singleplayer demo'en på The Experience kjørte jo på 8800GTS helt glatt. Mener de brukte 2 GB ram og. Fikk ikke spurt de der og da, men har hørt det senere. Var en del som fikk det som svar. Så på høye instillinger burde ikke være noe som helst problem. Ok. Bra. Jeg blingsa visst litt mht. linken. Den gjaldt multiplayer... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Trenger bare Vista og så blir alt er perfekt Lenke til kommentar
HPH_JJ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 jeg har ati 1950 pro 2gb ram dualcore 4200 . og jeg kjører betaen uten problem:) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Tror ikke systemkravene til Crysis blir så høye som folk skal ha det til. Jeg tror de fleste brukbare maskiner vil kunne kjøre dette spillet greit, dog ikke på ultra-high instillinger, men folk flest er ikke så bortskjemte vil jeg tro. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 NVIDIA 8800GTS/650 eller lignende grafikk-kort 650? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Når det står recommended, vil det si at det går greit på high i hvertfall? Har alt eller bedre (samt quad core) som står under recommended, men min gts er 320. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Når det står recommended, vil det si at det går greit på high i hvertfall? Har alt eller bedre (samt quad core) som står under recommended, men min gts er 320. Tror nok recommended går under high på Single Player hvertfall. Lenke til kommentar
Debate Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Fatter ikke hvorfor folk klager på systemkrav. Helt utrolig at de har fått presset et slikt "High end" spill til å fungere på 3 år gammel hardware. Dette er et grafisk vidunder som krever sitt, kan ikke PC-en din takle det må du nesten bare finne noe annet å spille. Vet det høres litt egoistisk ut, men slik er det bare i våre dager. Endret 10. oktober 2007 av Debate Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Enhver spillutvikler vil selge mest mulig. Ergo må spillet funke på flest mulig maskiner. Kravet for kjøring blir dermed nesten alltid slik at det funker tilfredstillende på en gjennomsnitts spillmaskin, men også gir noe ekstra til de som bruker alle penga for å kunne poste i forumer: "lol, jeg kan spille Crysis med ALT PÅ MAX" (mens jeg spiller på medium +, har råd til en god whisky i glasset og har det fett ) Lenke til kommentar
Debate Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det har du helt rett i. Det meste styres av penger, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg