AtheusNor Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvilke sanger bør jeg kunne for å "imponere" damene? Jeg vet at Nothing else matters er populær, men den kan jeg fra før. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Du kan prøve danseband hits! Du drar jo selvfølgelig bare damer over 45, men so what? du spesifiserte ikke aldersgruppe! Å svare på det spørsmålet er vel sånn ca like lett som å svare på hvaslags musikksmak har damer sånn generellt? Helt pokka umulig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 jeg trenger ikke å spille engang, bare og ha på gitaren.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg bare sier at jeg spiller piano og så smelter de som smør Tilbake til topic: Du snakker om gitar antar jeg, du må velge noe litt tristaktig og si at du har laga det selv Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 spansk gitar, det imonerer dame, ihvertfall hvis du kan synge også.. Lenke til kommentar
Greblak Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Love me tender - akkustisk bør da slå pent an. Har et fint og enkelt fingerspill Still got the blues - Gary Moore. Kanskje Parisienne Walkways. Også av Gary. Litt lettere. (Lite sang, kanskje en fordel? ) Need your love so bad - Gary Moore versjonen, Fleetwood sin er og fin, men Gary har feel/groove/flow Europa - Santana, litt lang, men nydelig. Instrumental. Slipper å synge. Folk skjønner vel at jeg er litt Gary fan Sånn går det når Gary spiller på Canal Street. Ahh fikk chills når de tre første tonene til Parisienne Walkways gled vakkert ut av marshall ampene på Sam Eydes Plass. Endret 13. oktober 2007 av Greblak Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Det at gitar drar damer, er oppskrytt. Skal du dra damer, bør du spille bass. Den mystiske fyren i bakgrunnen, som ikke står framme i rampelyset og miger løs med fortendeler rundt 20. bånd. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det at gitar drar damer, er oppskrytt. Skal du dra damer, bør du spille bass. Den mystiske fyren i bakgrunnen, som ikke står framme i rampelyset og miger løs med fortendeler rundt 20. bånd. Lukter jeg en bassist? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tror vi hadde en bassist over der ja Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg vet ikke hvilken sang du skal spille for å få draget, men jeg vet at du ikke bør prøve denne: http://my.break.com/content/view.aspx?ContentID=380137 Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 HAHA Den var bra! Frister nesten å prøve noe sånt en gang, se om hun tar spøken. Lenke til kommentar
Martinez92 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kanskje Tears in heaven - Eric Clapton andre typiske jente/sippe/klisse-sanger?? spørs på dama antar jeg?? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Akustiske delen av Fade to black kanskje? holder på og lære den om dagen. ^__^ Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Akustiske delen av Fade to black kanskje? holder på og lære den om dagen. ^__^ Takk for tipset:) er metallica fan. alders gruppen blir vel rundt 16.. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Halleluja med Jeff buckly er vel en slager.. og kanskje unintended med muse. Det er to sanger jeg tror ville slått bra ann! Eirik Lenke til kommentar
Mats... Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Lær deg noen simple skalaer! Det er fundamentet i å spille gitar. Og spiller du de sånn hvertfall hakket over 40 BPM så kan det jo nesten bli imponerende Lenke til kommentar
pr1nc3ss Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Nothing else matters og rolige sanger generelt funker bra. Men må bare si at det er utrolig sjarmerende med gutter som spiller gitar uansett hvilken sang, så lenge de kan det de driver med Lenke til kommentar
veluci Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Kanskje Tears in heaven - Eric Clapton andre typiske jente/sippe/klisse-sanger?? spørs på dama antar jeg?? tears in heaven er i hvertfall bankers:P på god vei til å lere den selv;) bare for å legge det til, så er vell Eagles med hotel california og en godsang... visst du kan den ;) lyst å lære den selv Endret 1. november 2007 av veluci Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå