fgr Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gåre an å kjøre 2 operabrowsere samtidig? :> Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jaja, andre musetast på link - åpne i nytt vindu hvis det var sånn du mente? Endret 10. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
fgr Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Jaja, andre musetast på link - åpne i nytt vindu hvis det var sånn du mente? nei det var akkurat det jeg IKKE mente. 2 browsere, ikke 2 vinduer. jeg vil ha en browser til jobbsaker, og en annen til å lese private nettsider. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Ahh.. Går ann å bruke vanlig opera til den ene, og Opera@USB til det andre. Da skal dem ihvertfall ikke ha felles cache. Blir som to uavhengige installasjoner Skjønte jeg deg nå? oO Endret 10. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
fgr Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 Ahh.. Går ann å bruke vanlig opera til den ene, og Opera@USB til det andre. Da skal dem ihvertfall ikke ha felles cache. Blir som to uavhengige installasjoner Skjønte jeg deg nå? oO jeg forklarte litt dårlig. trenger ikke to installasjoner. du trykker operasnarveien, opera starter. du trykker operasnarveien, da åpnes et nytt vindu inni operaen du akkurat starta, ikkesant? vel, jeg vil at dette skal skje: du trykker operasnarveien, opera starter. du trykker operasnarveien, en ny opera starter. på enelleranna måte Lenke til kommentar
fgr Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2007 å herregud det var bare å trykke ctrl+n Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Eyy, det er jo det samme som to vinduer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå